تاریخ: ۲۷ دی ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۲:۱۰
بازدید: ۱۱۰
کد خبر: ۱۵۴۵۱۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

تفاهم‌نامه اتاق مشترک ایران و ایتالیا با انجمن مدیران صنایع ایران امضا شد

می متالز - در تفاهم‌نامه اتاق مشترک ایران و ایتالیا با انجمن مدیران صنایع ایران به توسعه روابط آموزشی و اقتصادی بین دو طرف در حوزه‌های مختلف اقتصادی تاکید شده است.
تفاهم‌نامه اتاق مشترک ایران و ایتالیا با انجمن مدیران صنایع ایران امضا شد

در تفاهم‌نامه اتاق مشترک ایران و ایتالیا با انجمن مدیران صنایع ایران به توسعه روابط آموزشی و اقتصادی بین دو طرف در حوزه‌های مختلف اقتصادی تاکید شده است.

به گزارش می متالز، اتاق مشترک ایران و ایتالیا با انجمن مدیران صنایع ایران تفاهم‌نامه مشترکی امضا کردند.

احمد پورفلاح، رئیس اتاق مشترک ایران و ایتالیا درباره این تفاهم‌نامه 9 ماده‌ای که میان اتاق مشترک ایران و ایتالیا و انجمن مدیران صنایع ایران با ریاست محسن خلیلی عراقی امضا شده، می‌گوید: موضوع این تفاهم‌نامه ایجاد چارچوب عملیاتی برای توسعه روابط آموزشی و اقتصادی بین دو طرف و برقراری شیوه همکاری در جهت اجرای اهداف دوجانبه است.

در این تفاهم‌نامه 9 ماده‌ای که به مدت یک‌سال اعتبار دارد، به ایجاد و توسعه کیفی و کمی فعالیت‌های صنعتی، معدنی، کشاورزی و تجاری تاکید شده است. همچنین باید طرفین در جهت شناسایی و ترغیب فعالیت‌های دانش‌بنیان، نوآورانه و کارآفرینانه کوشش کنند.

همچنین تاکید شده که طرفین به‌منظور حل مشکلات اعضا از طریق ارجاع موارد به مشاوران و وکلای معتمد دو طرف، آن‌ها را یاری کنند. همچنین در این تفاهم‌نامه قیدشده دو طرف قرارداد، اطلاعات تماس و رشته فعالیت‌های اعضا را به‌منظور ایجاد یک شبکه متمرکز اطلاعاتی در اختیار یک‌دیگر قرار دهند.

عناوین برگزیده