تاریخ: ۲۷ دی ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۲:۱۴
بازدید: ۱۱۴
کد خبر: ۱۵۴۵۲۰
حسین پیرموذن در جلسه شورای گفت‌وگوی استان اردبیل؛

از بخش خصوصی استان اردبیل برای احداث بارانداز ریلی حمایت شود

می متالز - حسین پیرموذن، رئیس اتاق اردبیل، احداث بارانداز ریلی در استان اردبیل را تنها راه خروج این استان از بن‌بست حمل‌ونقلی دانست و از نماینده ولی‌فقیه در این استان و نمایندگان مردم اردبیل در مجلس درخواست کرد برای احداث و راه‌اندازی بارانداز ریلی، از بخش خصوصی و مسوولان استان حمایت ویژه به عمل بیاورند.
از بخش خصوصی استان اردبیل برای احداث بارانداز ریلی حمایت شود

حسین پیرموذن،  رئیس اتاق اردبیل، احداث بارانداز ریلی در استان اردبیل را تنها راه خروج این استان از بن‌بست حمل‌ونقلی دانست و از نماینده ولی‌فقیه در این استان و نمایندگان مردم اردبیل در مجلس درخواست کرد برای احداث و راه‌اندازی بارانداز ریلی، از بخش خصوصی و مسئولان استان حمایت ویژه به عمل بیاورند.

به گزارش می متالز، رئیس اتاق اردبیل، احداث بارانداز ریلی در استان اردبیل را تنها راه خروج این استان از بن‌بست حمل‌ونقلی دانست و گفت: برای تحقق این امر، باید مسوولان استانی و کشوری یاری کنند.

حسین پیرموذن در هشتاد و پنجمین جلسه شورای گفت‌وگوی استان اردبیل، از نماینده ولی‌فقیه در این استان و نمایندگان مردم اردبیل در مجلس درخواست کرد برای احداث و راه‌اندازی بارانداز ریلی، از بخش خصوصی و مسوولان استان حمایت ویژه به عمل بیاورند.

رئیس اتاق مشترک ایران و آذربایجان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و آذربایجان در هفته آینده، جلسات خود را به‌صورت مجازی و حضوری شروع خواهند کرد بنابراین ما نیز به‌عنوان نمایندگان بخش خصوصی تلاش خواهیم که مطالبات و قابلیت‌ها و توانمندی‌های خود را در قالب پیشنهادات به‌خصوص در زمینه‌های تعرفه گمرکی، صدور خدمات فنی و مهندسی و سایر حوزه‌ها ارائه بدهیم.

حسین پیرموذن تصریح کرد: ما به‌عنوان اتاق مشترک ایران و آذربایجان، در مشارکت بازسازی قره‌باغ، یک وظیفه ملی داریم و یک وظیفه منطقه‌ای، که تلاش خواهیم کرد که هر دو وظیفه را هم‌زمان به‌پیش ببریم.

او افزود: چه در سطح ملی و چه در سطح استان، در حال جمع‌آوری طرح‌ها و پیشنهادهای شرکت‌های توانمند ایرانی و استانی هستیم که آنها را برای تصمیم‌گیری نهایی در اختیار کمیسیون اقتصادی ایران و آذربایجان قرار دهیم.

رئیس اتاق اردبیل، همچنین با اشاره به سایر اقدامات انجام شده گفت: خوشبختانه تفاهم‌نامه احداث شهرک صنعتی مشترک ایران و آذربایجان در استان اردبیل، آماده شده است که در جلسات آتی کمیسیون اقتصادی مشترک به تصویب خواهد رسید.

پیرموذن افزود: طی پیگیری‌های که استاندار محترم داشتند در حال اخذ مجوز و بررسی راه‌های عملیاتی کردن فروش مجازی کالا در مرز بیله سوار و ایجاد نمایشگاه دائمی محصولات ایرانی در باکو هستیم.

حسین پیرموذن در رابطه با آخرین وضعیت صنعت گردشگری در استان در دوران کرونا گفتند: درست است که استاندار محترم و مدیران محترم استانی تمام تلاش خود را بکار بسته‌اند که حداقل قسمتی از آلام عزیزانی که در این حوزه فعالیت دارند جبران کنند، اما آسیب و خسارت چنان سنگین است که نیازمند کمک‌ها و حمایت‌های اساسی در سطح ملی است.

عناوین برگزیده