تاریخ: ۲۳ دی ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۲:۱۳
بازدید: ۲۲۹
کد خبر: ۱۵۴۵۷۴
با هدف جذب سرمایه در حوزه معدن

توسعه معادن با کمک استارت آپ ها

می متالز - رویداد آنلاین «دوشنبه‌های استارت‌آپی» با هدف جذب سرمایه در حوزه معدن با حضور 6 استارت‌آپ «سیلیکای رسوبی گرید تایر»، «سامانه صبا»، «ای دی اس ام»، « لباس کار هوشمند»، «نانو مبنا ایرانیان » و «فناوران موج روز» برگزار شد که طی آن این استارت‌آپ‌ها ویژگی‌های محصول و مدل کسب و کار و نیاز‌های سرمایه‌گذاری خود را به سرمایه‌گذاران حاضر و وبیناری رویداد ارائه کردند.
توسعه معادن با کمک استارت آپ ها

به گزارش می متالز، استارت‌آپ «سیلیکای رسوبی گرید تایر» اولین تیم متقاضی سرمایه در رویداد جذب سرمایه در حوزه معدن بود که در زمینه تولید نانو سیلیکای گرید تایر، محصول خود را معرفی کرد.  سرمایه مورد تقاضای این استارت‌آپ  16.8 میلیارد تومان برای توسعه محصول، بازاریابی و نیروی انسانی است. ویژگی منحصربه‌فرد این محصول قیمت مناسب، تولید داخلی و تولید محصولی با مشخصات فنی موردنیاز مشتری است.


استارت‌آپ «سامانه صبا»، دومین تیم متقاضی سرمایه در رویداد جذب سرمایه در حوزه معدن بود که برای سامانه آنلاین استخراج اطلاعات آماری صنایع و ارائه در قالب داشبوردهای اختصاصی هر صنعت، محصول خود را معرفی کرد. سرمایه مورد تقاضای این استارت‌آپ  1.5 میلیارد تومان برای توسعه محصول، بازاریابی و نیروی انسانی است. ویژگی منحصربه‌فرد این محصول این است که اطلاعات یک صنعت را در قالب یک داشبورد اطلاعاتی آنلاین برای کاربران فراهم می‌کند.


استارت‌آپ «ای دی اس ام»، سومین تیم متقاضی سرمایه در رویداد جذب سرمایه در حوزه معدن بود که برای یک نرم‌افزار مدلسازی نقشه‌های معدنی مبتنی بر  علم ریاضی و هوش مصنوعی، محصول خود را معرفی کرد. سرمایه مورد تقاضای این استارت‌آپ 1 میلیارد تومان برای توسعه محصول، بازاریابی و نیروی انسانی است. ویژگی منحصربه‌فرد این محصول کاهش خطای انسانی، استفاده از هوش مصنوعی در اکتشاف معدن و بهره‌وری بیشتر از منابع است.


استارت‌آپ «لباس کار هوشمند» نیز چهارمین تیم متقاضی سرمایه در رویداد جذب سرمایه در حوزه معدن بود که برای تولید لباس کار هوشمند به منظور افزایش بهره‌وری و بالا بردن سطح ایمنی کارگران، محصول خود را معرفی کرد. سرمایه مورد تقاضای این استارت‌آپ 3.2 میلیارد تومان برای توسعه محصول، بازاریابی و نیروی انسانی است. ویژگی منحصربه‌فرد این محصول کاهش خطرات و حوادث جانی و مالی در کار در معادن با استفاده از لباس‌کار هوشمند  است.


استارت‌آپ «نانو مبنا ایرانیان» پنجمین تیم متقاضی سرمایه در رویداد جذب سرمایه در حوزه معدن بود که برای طراحی و ساخت تولید آنالیزورهای صنعتی با فناوری‌های اپتیکی ، محصول خود را معرفی کرد. سرمایه مورد تقاضای این استارت‌آپ 10 میلیارد تومان برای توسعه محصول، بازاریابی و نیروی انسانی است. ویژگی منحصربه‌فرد این محصول اندازه‌گیری کمی اجزای مواد در فازهای جامد، مایع و گاز است. 


استارت‌آپ «فناوران موج روز» ششمین تیم متقاضی سرمایه در رویداد جذب سرمایه در حوزه معدن بود که برای اعلام موقعیت مکانی کارگران معدن به صورت متناوب با فاصله زمانی مشخص، محصول خود را معرفی کرد.  سرمایه مورد تقاضای این استارت‌آپ 7 میلیارد تومان برای توسعه محصول، بازاریابی و نیروی انسانی است. ویژگی منحصربه‌فرد این محصول حفظ سلامت معدن‌کاران، هوشمندسازی و تجهیز معادن و مدیریت بحران در زمان بروز سانحه است.

عناوین برگزیده