تاریخ: ۲۹ دی ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۱:۵۰
بازدید: ۷۸
کد خبر: ۱۵۵۰۱۹

اختصاص 50 میلیون دلار سهمیه جدید جهت واردات به بازارچه های مرزی استان سیستان و بلوچستان

می متالز - رئیس سازمان صمت استان سیستان و بلوچستان گفت: با پیگیری‌هایی که صورت پذیرفته 50 میلیون دلار سهمیه جدید جهت انجام واردات، اختصاص داده شده است.
اختصاص 50 میلیون دلار سهمیه جدید جهت واردات به بازارچه های مرزی استان سیستان و بلوچستان

به گزارش می متالز، داوود شهرکی در جلسه شورای ساماندهی مبادلات مرزی استان که در محل استانداری و با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار و مدیران و نمایندگان دستگاه های مرتبط برگزار شد، اظهار داشت: استفاده و تقویت بازارچه های مرزی استان موجب توسعه بخشیدن به تجارت و رونق اقتصادی را در پی خواهد داشت .

وی ادامه داد: به جهت رونق بخشیدن به بازارچه های مرزی استان سیستان و بلوچستان، با پیگیری‌هایی که صورت پذیرفته 50 میلیون دلار سهمیه جدید جهت انجام واردات، اختصاص داده شده است.

شهرکی افزود: یکی دیگر از اقدامات مهمی که طی این مدت جهت حمایت از کوله بران در استان و کشور اجرایی شده است فعال شدن سامانه کوله بران بوده است .

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، سیستان و بلوچستان در پایان خاطرنشان کرد: به جهت بهبود معیشت مرزنشیان در سطح استان به دنبال فعال نمودن بازارچه‌های محلی (خرده فروشی) هستیم تا مردمان ساکن در دو طرف مرز مراودات اقتصادی و فروش محصولات تولیدی خود از جمله کشاورزی، صنایع دستی و ... را انجام دهند.

عناوین برگزیده