تاریخ: ۲۴ تير ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۸:۵۶
بازدید: ۲۳۳
کد خبر: ۱۶۰۹۶
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

انجام موفقیت آمیز فرایند ممیزی سیستم مدیریت یکپارچه با ویرایش جدید در شرکت سیمان فارس

می متالز - فرایند ممیزی سیستم مدیریت یکپارچهIMS با ویرایش جدید در شرکت سیمان فارس با موفقیت انجام شد.
انجام موفقیت آمیز فرایند ممیزی سیستم مدیریت یکپارچه با ویرایش جدید در شرکت سیمان فارس

به گزارش می متالز، ممیزی صدور گواهینامه سیستم مدیریت یکپارچه IMS  با ویرایش جدید شرکت سیمان فارس در طی یک برنامه زمانبندی مدون براساس استانداردهای ایزو ۲۰۱۵-۹۰۰۱ ، ایزو ۲۰۱۵-۱۴۰۰۱ ، ایزو ۲۰۱۴-۱۰۰۰۲ ، ایزو ۲۰۱۲-۱۰۰۰۴ ، ایزو ۱۹۹۹-۱۰۰۱۵ و ۲۰۰۷-OHSAS -18001 توسط ممیزان شرکت INTERCERT TUV آلمان انجام شد.

فرایند ممیزی سیستم مدیریت یکپارچه IMS شرکت سیمان فارس در دو مرحله داخلی و خارجی برگزار گردید و در مرحله ممیزی داخلی با بهره مندی از ممیزان آموزش دیده داخلی ، تمامی فرایندهای شرکت به دقت مورد بررسی قرار گرفته و چرخه بهبود مستمر سیستم مدیریت یکپارچه در این شرکت جاری می باشد .

در مرحله ممیزی خارجی که در تاریخ های ۳ و ۴ تیرماه توسط ممیزان شرکت INTERCERT TUV آلمان و با ریزبینی کامل انجام شد، شرکت سیمان فارس با موفقیت این ممیزی را پشت سر گذاشت .

همچنین شرکت سیمان فارس در راستای انجام مأموریت و رسالت خود از همه ظرفیتها و منابع موجود به ویژه نیروی انسانی کارآمد که اصلی ترین سرمایه شرکت محسوب می گردد، استفاده نموده و با بهره گیری مطلوب از کلیه عوامل تأثیر گذار بر تولید توانسته است مسیر خود را به سوی افزایش بهره وری و سرآمدی سازمانی هموار نماید .

این شرکت همچنین در سال ۱۳۹۴ با شرکت در جایزه ملی تعالی سازمانی (EFQM) موفق به دریافت تقدیر نامه۲ستاره تعالی شده است.

عناوین برگزیده