تاریخ: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۳:۵۸
بازدید: ۲۶۹
کد خبر: ۱۶۱۸۰۱
سرویس خبر : زمین شناسی

با سی و نهمین کنگره ملی و چهارمین کنگره بین‌المللی علوم‌زمین۴ تا ۶ اسفند به‌صورت وبینار همراه شوید

می متالز - پژوهشکده علوم زمین این سازمان سی و نهمین کنگره ملی و چهارمین کنگره بین‌المللی علوم‌زمین را ۴ تا ۶ اسفند به صورت غیرحضوری و از طریق ویدئوکنفرانس برگزار خواهد کرد.
با سی و نهمین کنگره ملی و چهارمین کنگره بین‌المللی علوم‌زمین۴ تا ۶ اسفند به‌صورت وبینار همراه شوید

Image result for با سی و نهمین کنگره ملی و چهارمین کنگره بین‌المللی علوم‌زمین۴ تا ۶ اسفند به‌صورت وبینار همراه شوید

به گزارش می متالز، محورهای کنفرانس زمین‌شناسی بنیادین، زمین‌شناسی کاربردی و توسعه پایدار، اکتشاف و علوم‌زمین و جامعه عنوان شده است.

شایان ذکر است، دبیرخانه سی و نهمین کنگره ملی و چهارمین کنگره بین‌المللی علوم‌زمین، دکتر علیرضا شهیدی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رییس سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور را به عنوان دبیرکل کنگره، دکتر راضیه لک رئیس پژوهشکده علوم‌زمین را به عنوان رئیس کنگره، دکتر منوچهر قرشی دبیر علمی، دکتر الهام معینی دبیر کمیته اطلاع‌رسانی و دکتر مرضیه استرابی را به عنوان دبیر کمیته بین‌الملل و دبیر کمیته کارگاه‌های آموزشی معرفی کرده است.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس دبیرخانه واقع در تهران خیابان آیت شمالی خیابان فرجام پلاک ۹۵۰ مراجعه و یا تلفکس ۷۷۴۹۰۹۵۳-۰۲۱تماس حاصل نمایند. همچنین  ایمیل info@geocnf ir و وب‌سایت www.GEOconf.ir جهت ارتباط غیرحضوری در اختیارعلاقه‌مندان قرار گرفته است.

علاقه‌مندان جهت شرکت در سی و نهمین کنگره ملی و چهارمین کنگره بین‌المللی علوم‌زمین از طریق این لینک به‌صورت وبینار همراه شوند.

https://www.skyroom.online/ch/geology/geoconf

ورود به لینک را مشاهده نمایند.

برای مشاهده ی فیلم اینجا کلیک کنید.

عناوین برگزیده