تاریخ: ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۲:۱۴
بازدید: ۸۳
کد خبر: ۱۶۲۸۰۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

مرز ایران و عراق در پایانه ی مهران، از ۵ اسفند مسدود می شود

می متالز - سرپرست استانداری ایلام از مسدود شدن مرز مسافرتی مهران از روز سه شنبه ۵ اسفند خبر داد. دکتر محمد نوذری اظهار کرد: جهت مهار و کنترل بیماری کرونا مرز مسافرتی مهران از صبح روز سه شنبه ۵ اسفند ماه بسته می شود.
مرز ایران و عراق در پایانه ی مهران، از ۵ اسفند مسدود می شود

به گزارش می متالز، سرپرست استانداری ایلام از مسدود شدن مرز مسافرتی مهران از روز سه شنبه ۵ اسفند خبر داد. دکتر محمد نوذری اظهار کرد: جهت مهار و کنترل بیماری کرونا مرز مسافرتی مهران از صبح روز سه شنبه ۵ اسفند ماه بسته می شود.

روابط عمومی استانداری اطلاع داد: وی با اشاره به بحرانی شدن وضعیت کرونا در کشور عراق گفت که در این راستا مرز مسافرتی مهران بسته می شود اما مرز تجاری مهران با رعایت کامل دستورالعمل ها و پروتکل‌های بهداشتی باز است.

سرپرست استانداری ایلام وضعیت کرونا در استان را به شدت نگران کننده اعلام کرد و هشدار داد: با توجه به وضعیت وخیم کرونا در استان های همسایه به ویژه خوزستان و کشور عراق اگر مراقبت نکنیم به زودی ایلام نیز به کانون بحران کرونا مبدل خواهد شد.

وی از مردم استان به ویژه از مناطق هم مرز با کشور عراق و استان های همسایه تقاضا کرد به شدت دستورالعمل ها و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

سرپرست استانداری ایلام با عنوان این مطلب که مدیران کرونا را باید قبل از وقوع بحران انجام داد، تاکید کرد: تمام تلاش و تمرکز خود را برای جلوگیری از شعله ور شدن ویروس مرگبار در استان خواهیم کرد که در این زمینه به شدت نیازمند همکاری و همراهی مردم هستیم.

منبع: انتخاب
عناوین برگزیده