تاریخ: ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۲:۱۶
بازدید: ۱۱۱
کد خبر: ۱۶۲۸۰۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

از کارت‌های اعتباری ارزان قیمت بانک پاسارگاد چه می‌دانید؟

می متالز - گسترش خدمات بانکداری الکترونیکی در جهان رو به افزایش است. کشوری که به دنبال پویایی در توسعه اقتصادی است، نباید از این غافله جا بماند. موضوعی که بانک پاسارگاد آن را به خوبی درک کرده و با شیوه‌هایی خلاقانه در این مسیر حرکت می‌کند. از خدمات نوین بانکداری الکترونیکی بانک پاسارگاد می‌توان به کارت اعتباری ارزان قیمت اشاره کرد. از ویژگی‌های این کارت که بر اساس میزان سپرده‌گذاری فرد طراحی شده،فراگیر بودن استفاده از این کارت است.
از کارت‌های اعتباری ارزان قیمت بانک پاسارگاد چه می‌دانید؟

به گزارش می متالز، «کارت اعتباری ارزان‌قیمت بانک پاسارگاد» با هدف تکمیل و توسعه طرح «تسهیلات ارزان‌قیمت» و همچنین بهره‌مندی هر چه بیشتر گروه مشتریان حقیقی از تسهیلات این بانک، طراحی و ارائه شده است.

طرح کارت اعتباری ارزان‌قیمت، بر مبنای نتیجه اعتبارسنجی مشتریان  و در راستای تلاش در جهت گسترش هرچه بیشتر سطح مراودات ایشان با بانک طراحی شده است. در این طرح بر اساس امتیاز سپرده‌های مشمول مشتریان، تسهیلاتی در قالب عقد مرابحه و از طریق ابزار کارت اعتباری به آنان اعطا می‌شود؛ به نحوی که امکان تعیین فاکتورهای «مبلغ تسهیلات» و «مدت و مبلغ سپرده‌گذاری» نیز برای مشتریان فراهم است.

در این طرح ضمن ارج نهادن به مراوده مشتریان گرامی با بانک، کسانی‌که دارای سپرده قرض‌الحسنه جاری و یا سپرده سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت عادی هستند، می‌توانند از این تسهیلات بهره‌مند شوند.

کلیه مشتریان حقیقی دارنده سپرده‌های قرض‌الحسنه جاری با دسته‌چک و بدون دسته‌چک و نیز سپرده‌های سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت عادی نزد بانک، در صورت برخورداری از شرایط لازم، مشمول برخورداری از امتیاز استفاده از تسهیلات یادشده هستند. نحوه محاسبه امتیاز جهت برخورداری از این طرح بدین صورت است که به ازای هر 100 هزارتومان «حداقل موجودی روزانه» سپرده‌های مشمول مشتریان از زمان «ثبت درخواست دریافت تسهیلات»، یک امتیاز در نظر گرفته می‌شود و امتیاز تجمعی سپرده‌های مشمول مشتریان از زمان ثبت درخواست از طریق اپلیکیشن ویپاد، حداقل به مدت سه ماه و حداکثر به مدت یک ‌سال، محاسبه خواهد شد.

نرخ سود بازپرداخت تسهیلات کارت اعتباری در ازای ماندگاری وجوه در سپرده قرض‌الحسنه جاری مشتری و متناسب با ضریب اعطای تسهیلات و با توجه به شرایط درخواستی ایشان، 12، 15 و 18درصد است؛ همچنین نرخ سود بازپرداخت تسهیلات کارت اعتباری در ازای ماندگاری وجوه در سپرده سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت عادی مشتری و متناسب با ضریب اعطای تسهیلات و با توجه به شرایط درخواستی ایشان، 15 و 18درصد است. چنانچه تسهیلات کارت اعتباری تا روز سررسید تسهیلات تسویه شود، مطابق با نرخ مصوب مذکور، سود دریافت می‌شود ولی در صورت عدم پرداخت بدهی تا مهلت تعیین‌شده، مشتری ملزم به بازپرداخت نرخ سود 18درصد به صورت روزشمار به علاوه 6درصد جریمه تأخیر، خواهد بود.

اعطای کارت اعتباری ارزان‌قیمت بر مبنای امتیازهای کسب‌شده توسط مشتری، حداقل به مدت ۳ماه پس از ثبت درخواست ایشان از طریق اپلیکیشن ویپاد انجام خواهد شد. ازاین‌رو متقاضیان ضمن نصب این برنامه از طریق کافه بازار، سایت بانک پاسارگاد و یا سایت ویپاد به نشانی www.wepod.ir (برای سیستم عامل اندروید و یا نسخه وب برای کلیه سیستم‌عامل‌ها) می‌توانند پس از طی مراحل احراز هویت، نسبت به ثبت‌نام و درخواست کارت اعتباری به‌صورت غیرحضوری اقدام کنند.

عناوین برگزیده