تاریخ: ۰۸ اسفند ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۵:۱۰
بازدید: ۵۰
کد خبر: ۱۶۳۳۵۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

کاهش نرخ ارز در این هفته / روند قیمت دلار و یورو در هفته‌ای که گذشت

می متالز - قیمت ارز صرافی ملی در اولین هفته ماه اسفند با کاهش روبرو شد که قیمت دلار پس از افت ۳۵۸ تومانی و ورود به کانال ۲۴ هزار تومانی به رقم ۲۴ هزار و ۸۱۲ تومان رسید.
کاهش نرخ ارز در این هفته / روند قیمت دلار و یورو در هفته‌ای که گذشت

به گزارش می متالز، قیمت دلار در صرافی ملی در اولین هفته ماه اسفند ۳۵۸ تومان کاهش یافت و با ثبت رقم ۲۴ هزار و ۸۱۲ تومان به کار خود پایان داد.

روز شنبه نرخ ارز در صرافی ملی نسبت به روز پنج شنبه تغییر نکرد و قیمت دلار در رقم ۲۳ هزار و ۷۵۰ تومان و قیمت یورو در رقم ۲۸ هزار و ۶۰۰ تومان ثابت ماند.

روز یکشنبه باتوجه به تعطیلی بازارهای جهانی نرخ ارز در صرافی ملی در ابتدای روز تغییر نکرد اما در ادامه فعالیت بازارها کاهش یافت و قیمت دلار به رقم ۲۳ هزار و ۷۰۰ تومان و قیمت یورو نیز به رقم ۲۸ هزار و ۴۵۰ تومان رسید.

در سومین روز هفته و با آغاز به کار بازارهای جهانی، تنها قیمت یورو در صرافی ملی تغییر کرد و با افزایش ۱۰۰ تومانی به رقم ۳۱ هزار و ۱۰۰ تومان رسید، قیمت دلار نیز در رقم ۲۵ هزار و ۶۰۰ تومان ثابت ماند.

روز سه‌شنبه نیز تنها قیمت یورو در صرافی ملی تغییر کرد و با افت ۱۰۰ تومانی مواجه شد که بر این اساس قیمت یورو به رقم ۳۱ هزار تومان رسید، همچنین قیمت دلار در رقم ۲۵ هزار و ۶۰۰ تومان ثابت ماند.

روز چهارشنبه نرخ ارز در صرافی ملی تغییر نکرد و قیمت دلار در رقم ۲۴ هزار و ۱۰۰ تومان و قیمت یورو نیز در رقم ۲۹ هزار و ۱۰۰ تومان ثابت ماند.

روز پنج‌شنبه نرخ ارز در صرافی ملی به دلیل تعطیلی رسمی به مناسبت میلاد حضرت علی (ع) تغییر نکرد و قیمت دلار در رقم ۲۴ هزار و ۸۱۲ و قیمت یورو در رقم ۳۰ هزار و ۴۰۱ تومان ثابت ماند.

عناوین برگزیده