تاریخ: ۰۱ اسفند ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۰:۰۳
بازدید: ۴۱۰
کد خبر: ۱۶۳۳۵۶
سرویس خبر : متالورژی و مواد

متافو؛ مهمترین نمایشگاه متالورژی در خاورمیانه

می متالز - رسوخ علم متالورژی در همه ابعاد گوناگون از علوم به ویژه در فناوری های جدید که مبتنی بر دانش شناخت و کاربرد فلزات در صنایع مختلف است، موجب جهش چشمگیر در توسعه اقتصادی کشورها می‌شود و در حال حاضر نیز به منظور دستیابی به رشد اقتصادی پایدار و توسعه همه جانبه نیازمند پیروی از الگوهای مناسب توسعه اقتصادی است که بی شک جایگاه صنعت فلزات در این زمینه بسیار حائز اهمیت است.
متافو؛ مهمترین نمایشگاه متالورژی در خاورمیانه

به گزارش می متالز، نمایشگاه متافو که زنجیره کامل صنعت فلزات از معدن تا محصول نهایی و قطعه مورد استفاده در دیگر صنایع از جمله خودروسازی-ساختمان-لوازم خانگی-پالایشگاه-نیروگاهی سیمان-حمل و نقل و… را در بر می گیرد به عنوان یک نمایشگاه صنعتی و صنعت مادر محسوب می‌شود که با تلاش وافر و یاری همه دست اندرکاران اعم از نهادهای دولتی، شرکت ها و بنگاه های اقتصادی و تولیدی و فعالین موجب افتخار اینجانب و همکاران شایسته، در شرکت نمانگر است که به عنوان میزبان مهمترین رویداد متالورژی در خاورمیانه هستیم.

ما افتخار می کنیم که با شما این برند را به عنوان یکی از نمایشگاه های معتبر دنیا در حوزه فلزات ارتقا دادیم. امید است که تلاش شما و امید ما آینده خوبی برای صنعت ایران رقم بزند که جایگاه خاص با مزایای اقتصادی متعدد و موقعیت جغرافیایی ویژه آن چنین امری را ممکن سازد.

آرزو داریم با از بین رفتن شیوع بیماری کوید-۱۹ و سلامتی همه آحاد بشر به ویژه مردم شریف ایران و صنعتگران محترم آن و لغو تحریمهای ظالمانه اقتصادی این گامها تسریع یابد. امیدوارم همه مشارکت کنندگان با فرصت های جدید تجاری مواجه شده و از واحدهای متقاضی که بواسطه تراکم نمایشگاهها و محدودیت در فضای در اختیار امکان میزبانی آنها فراهم نشد عذرخواهی می نمایم.

عبدالکریم جلالی - مدیرعامل شرکت نمانگر

عناوین برگزیده