تاریخ: ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۸:۴۱
بازدید: ۸۰
کد خبر: ۱۶۳۴۶۹
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

ارسال کمک‌های اهدایی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان به مردم زلزله‌زده سی‌سخت

می متالز - مدیر روابط عمومی و خدمات اجتماعی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان گفت: عصر امروز کمک‌های اهدایی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان برای زلزله‌زدگان سی‌سخت ارسال شد.
ارسال کمک‌های اهدایی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان به مردم زلزله‌زده سی‌سخت

به گزارش می متالز، روح‌الله ابولهادی در جمع خبرنگاران با ابراز هم‌دردی با مردم زلزله‌زده سی‌سخت، اظهار کرد: کمک‌های اهدایی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان برای زلزله‌زدگان سی‌سخت امروز چهارشنبه به این منطقه فرستاده شد.

مدیر روابط‌عمومی و خدمات اجتماعی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان ادامه داد: با وقوع زلزله 5.6 ریشتری در منطقه سی‌سخت و خسارت‌های واردشده به مردم و با توجه به شرایط سخت ایجادشده بر اثر زلزله در استان کهگیلویه و بویراحمد، مجتمع مس سرچشمه رفسنجان و شرکت ملی صنایع مس ایران با همکاری موکب شهدای صنعت مس در راستای مسئولیت اجتماعی خود، برای تهیه و ارسال اقلام ضروری جهت اهدا به زلزله‌زدگان این منطقه اقدام کرد.

وی بیان کرد: این کمک‌ها شامل چادر مسافرتی، چادر ۳×۴، پتو، کنسرو ماهی، کنسرو لوبیا، اورکت، پلاستیک، فرغون، بیل و کلنگ، آب‌معدنی، بیسکوئیت، پوشک و تعدادی چراغ والور است که امروز به‌وسیله دو دستگاه کامیون به منطقه زلزله‌زده سی‌سخت استان کهگیلویه و بویراحمد ارسال شد.

عناوین برگزیده