تاریخ: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ ، ساعت ۲۳:۲۸
بازدید: ۱۰۲۰
کد خبر: ۲۱۰۱۹
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی:

باید با استفاده از پتانسیل و نیروی کار حاضر در شرکت به سمت مدیر پروری رفت

می متالز - علی اکبر رحیمی همت و پشتیبانی نیروی متخصص و متعهد را باعث عمران، آبادانی و پیشرفت شهر دانست و گفت: امروز باید با استفاده از پتانسیل و نیروی کار حاضر در شرکت به سمت مدیر پروری رفت و با بها دادن به کارکنان و پرسنل،از آنان در پست های کلان کشور استفاده کرد.
باید با استفاده از پتانسیل و نیروی کار حاضر در شرکت به سمت مدیر پروری رفت

به گزارش می متالز به نقل از مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی، علی اکبر رحیمی مدیر عامل شرکت سنگ آهن بافق صبح جمعه طی نشستی مجزا با گروههای انجمن شورای کارگری، نماینده پیمانکاران شرکت های معدنچیان، صنعتی معدنی شهداب یزد، صنعتی معدنی کاوشگران جهاد نصر و کلوت کرمان دیدار کرد.

در این نشست 5 ساعته هر شرکت پیمانکاری در زمان مقرر حاضر و به بیان مشکلات جامعه کارگری و شرکتهای پیمانکار زیر مجموعه خود پرداخت.

مدیر عامل شرکت سنگ آهن ضمن خیر مقدم به حاضرین این نشست با سعه صدر تمامی مشکلات و دغدغه های نمایندگان پرسنل کارگری و شرکتهای پیمانکار را یادداشت و یادآور شد در حد توان آن را برطرف خواهد کرد.

وی با بیان اینکه مشکلات مد نظر شما بسیار آسان و قابل بررسی است و تلاش بر رفع آنان می کنم، افزود: آنچه پس از شنیدن این مشکلات مرا متعجب کرد و از خودم سئوال نمودم، هیچکدام جویای آینده شرکت؛ استخراج و فرزندان خود نشدید. 40 سال از این معدن برداشت شده، روزگاری پدران ما در این معدن مشغول به کار بودند و پشت آنان به این کوه محکم بوده است اما اکنون تنها گودالی از آن باقی مانده و بسیاری از کارخانجات جوار معدنی در این شهرستان راه اندازی نشده است.

رحیمی با تاکید بر پرورش نیروهای تخصصی برای رشد و آبادانی شهر در سال های آتی تصریح کرد: مگر شهرهای پیشرفته ای مثل اردکان، اصفهان و…. چه کردند؟ آنان با همت و پشتیبانی نیروی متخصص و متعهد باعث عمران، آبادانی و پیشرفت شهر خود شدند اما در شهر ما این باور غلط وجود داشته و دارد که چرا ادامه تحصیل؟؟ وقتی می توان در شرکت سنگ آهن مشغول به کار شد؟

وی با یادآوری تلاش مدیران بومی برای توسعه شهر و شرکت، خاطر نشان کرد: در زمان مرحوم دهستانی اتفاقات خوبی افتاد، وی آب زاینده رود که اساسی ترین موضوع و دغدغه برای احداث کارخانه جوار معدنی بود را برطرف کرد، کارخانه آگلومراسیون، طرح توسعه و فرآوری را راه اندازی کرد، عسکری نیز در ادامه راه مرحوم دهستانی با تلاش بسیار سبب عمران، آبادانی شهر و شرکت شد که نمونه بارز آن پروژه بزرگ گندله سه چاهون، طرح فاضلاب شهر، جاده دسترسی به چاههای حسن آباد و… است.

مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی با تاکید بر استفاده از ظرفیت های داخلی شرکت و مدیر پروری، بیان داشت: امروز باید با استفاده از پتانسیل و نیروی کار حاضر در شرکت به سمت مدیر پروری رفت و با بها دادن به کارکنان و پرسنل، از آنان در پست های کلان کشور استفاده کرد.

وی نبود نیروی بومی در دستگاه های اجرایی کلان کشور را مهمترین دغدغه دانست و اظهار داشت: چرا نباید فرزندان بافقی در دستگاه های اجرای حضور داشته باشند.

رحیمی گفت: باید نگاه و دید خود را به افق آینده شرکت عوض کرد و از تمام توان نیروی کار در شرکت بهره برد، که تحقق این امر نیازمند همیاری و همدلی تمامی مجموعه دارد.

وی خطوط قرمز خود را رفاه و آسایش پرسنل شرکت، پروژه ها و طرح های جوار معدنی عنوان کرد و متذکر شد: در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نخواهم کرد و هرگز در بحث های محله گری و جناحی ورود نمی کنم و برای عمران و آبادانی شهر خود همواره کوشش خواهم نمود.

مدیر عامل شرکت سنگ آهن در پایان سخنان خود اظهار داشت: مشکلات شما بزرگواران را یادداشت کرده و تمامی آنان را مورد بررسی قرار خواهم داد.

 

عناوین برگزیده