تاریخ: ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۰:۲۷
بازدید: ۲۰۹
کد خبر: ۲۷۳۰۸
با قیمت ۲۸۵ هزار دلار؛

آمازون اتاق هوشمند بیمارستانی می فروشد

می متالز - این روزها شما می توانید تقریبا هرچیزی را در سایت شرکت آمازون خریداری کنید و اتاق بیمارستانی هوشمند تازه ترین محصولی است که توسط این شرکت به فروش می رسد.
آمازون اتاق هوشمند بیمارستانی می فروشد

به گزارش می متالز به نقل از سی ان بی سی، یک شرکت ارائه دهنده خدمات مراقبت درمانی در نیویورک به نام EIR از طریق آمازون اتاق های هوشمند بیمارستانی موسوم به MedModular را به فروش می رساند که قیمت هر یک از آنها حداقل ۲۸۵ هزار دلار است.

طراحی هر یک از این اتاق ها بر مبنای نیازهای بیماران و نوع بیماری قابل تغییر و سفارشی سازی است. با توجه به قیمت بالای این اتاق ها بعید به نظر می رسد که افراد عادی قادر به خرید آنها باشند. ولی احتمالا بیمارستان ها و صاحبان مشاغل از ابتکار عمل تازه شرکت آمازون استقبال خواهند کرد.

گفتنی است که هر یک از این اتاق ها دارای یک حمام و تخت بوده و شرکت سازنده مدعی است هزینه تولید آنها از هزینه ساخت اتاق های بیمارستانی به شیوه سنتی کمتر خواهد بود.

گرانت گیگر مدیر عامل شرکت یادشده نیز بیمارستان ها و شرکت های ارائه دهنده خدمات درمانی را مشتری بالقوه این نوع اتاق های هوشمند بیمارستانی توصیف کرده است. آمازون پیش از این طیف گسترده ای از محصولات بهداشتی و درمانی مانند لوازم جراحی و تختخواب های بیمارستانی و غیره را به فروش می رساند.

عناوین برگزیده