تاریخ: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۳:۱۱
بازدید: ۱۶۰
کد خبر: ۲۷۹۱۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

روزهای پربار روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس

می متالز - روابط عمومی منطقه ویژه صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس برنامه‌های فرهنگی، ورزشی و رسانه‌ای خود در چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را تشریح کرد.
روزهای پربار روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس

به گزارش می متالز، سعید خادمی پور مدیر روابط عمومی منطقه ویژه صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه‌ی فجر و چهل ساله شدن درخت تنومند انقلاب اسلامی، بیان داشت: یکی از برنامه‌های ما در این بازه‌ی زمانی رونمایی از کتاب سال منطقه ویژه است و جشن‌های شاد انقلاب با نام مسیر انقلاب را نیز در برنامه داریم.
مدیر روابط عمومی منطقه ویژه صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس اضافه کرد: کتابخانه عمومی ویژه کارکنان با نام « کتابخانه کار و اندیشه» نیز افتتاح می شود و هدیه‌ای است که به مهندسان، گارگران و پرسنل زحمت‌کش تقدیم خواهد شد.
وی در ادامه به  برنامه‌های  ورزشی منطقه ویژه صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس در سالگرد چهل سالگی انقلاب اسلامی نیز اشاره کرد و گفت: مسابقات فوتسال ویژه آقایان و مسابقات دارت ویژه بانوان را برگزار می کنیم تا به صورت نمادین اهمیت ورزش در رشد و بالندگی همه جانبه‌ی جامعه را مورد تاکید قرار دهیم.
خادمی پور ضمن عرض خداقوت به تمام افرادی که دل در گرو نظام و خدمت به مردم ایران اسلامی دارند، لزوم برجسته سازی دستاوردهای نظام را مورد تاکید قرار داد و اضافه کرد: در این راستا با حضور در شبکه‌ی بین المللی جام جم و صدا و سیمای مرکز خلیج فارس توفیقات منطقه ویژه صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس را به اطلاع عموم خواهیم رساند.
وی در پایان گفت: حضور در نمایشگاه دستاوردهای انقلاب بندرعباس و برگزاری مسابقه نقاشی ویژه فرزندان کارکنان و ده‌ها برنامه‌ی فرهنگی، ورزشی و رسانه‌ای را در این مدت طرح ریزی کرده ایم که امیدواریم بتوانیم به سهم خود نقشی در واقعی جلوه دادن دستاوردهای چهل ساله‌ی انقلاب اسلامی و ایجاد نشاط در جامعه داشته باشیم.

منبع: عصر معدن
عناوین برگزیده