تاریخ: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۵:۰۰
بازدید: ۸۵۵
کد خبر: ۲۸۰۳۳
سرویس خبر : انرژی
رئیس سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع:

ساخت 44 فروند شناور در 3 سال با 140 میلیون یورو

می متالز - رئیس سازمان صنایع دریایی با بیان اینکه 70 درصد شناورهای مورد نیاز سازمان بنادر را با تجهیزات داخلی خواهیم ساخت، گفت: از 44 فروند، چهار فروند در 15 ماه آینده و مابقی طی سه سال آینده به سازمان بنادر تحویل خواهد شد.
ساخت 44 فروند شناور در 3 سال با 140 میلیون یورو

به گزارش می متالز، امیر رستگاری در مراسم انعقاد قرارداد ساخت 44فروند شناور بین وزارت راه و شهرسازی و وزارت دفاع با بیان اینکه امروز در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب توافقنامه‌ای بین وزارت راه و شهرسازی برای ساخت 44 شناور به امضا می‌رسد که بخش عمده‌ای از نیازهای این حوزه را در تامین تجهیزات برطرف خواهد کرد، گفت: این 44 فروند شناور از انواع شناورهای آتش‌خوار، مسافری، پشتیبانی لنگرگاه و... خواهد بود.

وی با بیان اینکه اعتبارات مورد نیاز برای ساخت این 140 فروند شناور 140 میلیون یورو برآورد شده است، گفت: در فاز اول چهار فروند شناور را طی 15 ماه و در فاز دوم تمام 44 فروند شناور را در طی سه سال احداث و تحویل خواهیم داد.

رئیس سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع با بیان اینکه امروز سازمان صنایع دریایی به عنوان منسجم ترین دستگاه قابلیت ساخت انواع شناورها را دارد، گفت: نه تنها قابلیت ساخت انواع شناورها را داریم بلکه در تامین زنجیره قطعات در حوزه تجهیزات ناوبری و مخابراتی و انواع تجهیزات دیگر با همکاری سایر دستگاه‌ها و سازمان‌های زیر مجموعه وزارت دفاع پتانسیل‌های بسیار بالایی در اختیار داریم.

وی تاکید کرد: 70 درصد این شناورها را از تجهیزات داخلی می‌سازیم و یک شناور تمام ایرانی به سازمان بنادر تحویل خواهیم داد.

عناوین برگزیده