تاریخ: ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ ، ساعت ۰۲:۱۳
بازدید: ۳۶۷
کد خبر: ۲۸۹۵۲
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

رونمایی از سه اپلیکیشن پرکاربرد در مرکز شتاب دهنده صنعتی و معدنی در دهه فجر

می متالز - کارشناس ارشد کارآفرینی و مشاور اولین مرکز شتاب دهنده صنعتی و معدنی مجتمع مس سرچشمه از رونمایی از سه اپلیکیشن پرکاربرد در مرکز شتاب دهنده صنعتی و معدنی در دهه فجر خبر داد.
رونمایی از سه اپلیکیشن پرکاربرد در مرکز شتاب دهنده صنعتی و معدنی در دهه فجر

به گزارش می متالز به نقل از روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه، افشین سلیمانی سالار اظهار داشت: با توجه به اینکه از حدود چند ماه پیش مراحل اولیه راه اندازی شتاب دهنده آغاز شده و با توجه به نیاز منطقه سعی کردیم برای برگزاری ویکندها یا جلسات آخر هفته استارت آپی اولویت بندی کنیم.
وی بیان داشت: چون صنایع خانگی در شهر رفسنجان رونق دارد مخصوصا صنایع دستی فاخر و اقسام و انواع مواد غذایی که به لحاظ مطلوبیت جامعه درجه بالایی دارد به همین جهت در حال برنامه ریزی هستیم که اولین ویکند و استارت آپ هایی که در حال فعالیت هستند در خصوص صنایع خانگی در شهر رفسنجان باشد.
وی ادامه داد: در این راستا، به همین شکل برنامه ریزی ما ادامه دارد که در زمینه محیط زیست، بهداشت عمومی، سلامت، این ویکندها را ادامه دهیم.
کارشناس ارشد کارآفرینی و مشاور اولین مرکز شتاب دهنده صنعتی و معدنی مجتمع مس سرچشمه در خصوص هدف از نشست ویکند تحت عنوان صنعت خانگی، گفت: هدف از این جلسه حضور جوانان و نوجوانان استارت آپی بود که تا الان درگیر این موضوع بودند.
سلیمان سالار خاطرنشان کرد: قبل از این جلسه نیز یک سمینار دو روزه را داشتیم که افرادی که تولیدات فاخری داشتند را شناسایی کردیم که در اولویت قرار می گیرند تا تولیدات آنها به صورت استارت آپی بتواند برنامه ریزی شود و طراحی و تولید اولین اپلیکیشن ها را آغاز کنیم.
کارشناس ارشد کارآفرینی و مشاور اولین مرکز شتاب دهنده صنعتی و معدنی مجتمع مس سرچشمه از رونمایی از سه اپلیکیشن پرکاربرد در مرکز شتاب دهنده صنعتی و معدنی در دهه فجر خبر داد و گفت: سه اپلیکیشن بسیار پرکابرد را در دهه فجر رونمایی خواهیم کرد که مراحل ساخت آن از همان زمان آغاز می شود که این اپلیکیشن ها در زمینه گردشگری، سلامت و ایمنی و بهداشت در صنعت و معدن هستند.

عناوین برگزیده