تاریخ: ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ ، ساعت ۲۲:۲۲
بازدید: ۱۵۹
کد خبر: ۲۹۱۸۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
سرپرست شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی:

ایران نیازمند ارتقا زیرساخت‌های صنعت نمایشگاهی است/ حجم تجارت جهانی ۳۵ تریلیون دلار

می متالز - سرپرست شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران گفت: برای توسعه سطح تجاری نیازمند ارتقای زیرساخت‌های صنعت نمایشگاهی هستیم.
ایران نیازمند ارتقا زیرساخت‌های صنعت نمایشگاهی است/ حجم تجارت جهانی ۳۵ تریلیون دلار

به گزارش می متالز، بهمن حسین‌زاده مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران امروز در دومین همایش بین‌المللی صنعت نمایشگاهی که در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد، گفت: حجم تجارت جهانی در سال  ۲۰۱۷ بیش از ۳۵ تریلیون دلار بود که بخشی از آن به دلیل فعالیت‌های نمایشگاهی بوده است.

سرپرست نمایشگاه بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران افزود: در این سال ۱۴۰ هزار نمایشگاه بین‌المللی در ۵ هزار و ۲۸۳ نمایشگاه در شهرهای مختلف جهان برگزار شد.

حسین‌زاده با بیان اینکه نمایشگاه‌های بین‌المللی وظیفه بازاریابی کالا در سطح جهان را برعهده دارند، گفت: ایران نیازمند ارتقای زیرساخت‌های صنعت نمایشگاهی است.

وی گفت: امروز نیازمند نمایشگاه‌های مرتبط با نشان تجاری در بخش‌های مختلف هستیم تا جایگاه صنعت نمایشگاهی ایران در داخل و همچنین سطح بین‌الملل ارتقا یابد.

حسین‌زاده افزود: با هماهنگی وزارت امور خارجه و دریافت مصوبه هیأت وزیران نسبت به ساماندهی محل برگزاری اکسپوی ایران اقدام شده است.

سرپرست شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی اظهار داشت: همچنین برای جذب سرمایه‌گذاری در اراضی پرند به منظور ساخت مرکز تجارت جهانی تلاش شده است.

عناوین برگزیده