تاریخ: ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۱:۳۰
بازدید: ۱۷۲
کد خبر: ۳۰۲۳۷
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

بهره برداری کامل از بخش زیرزمینی انگوران در سال آینده/ رشد 12 درصدی استخراج در سال جاری

می متالز - مدیر مجتمع سرب و روی انگوران از بهره برداری کامل از بخش زیرزمینی معدن انگوران در ابتدای سال 98 خبر داد.
بهره برداری کامل از بخش زیرزمینی انگوران در سال آینده/ رشد 12 درصدی استخراج در سال جاری

به گزارش می متالز، امید فلاح؛ مدیر مجتمع سرب و روی انگوران با بیان این مطلب گفت: بخش زیرزمینی انگوران هم اکنون در مراحل پایانی تجهیز کارگاه قرار دارد.این بخش با پیش بینی تولید سالانه 120 هزار تن ماده معدنی سولفوره و اشتغالزایی حدود 320 نفر، از ابتدای سال 98 به بهره برداری کامل خواهد رسید.

وی در ادامه افزود: از ابتدای سال 97 تا پایان بهمن ماه سال جاری همزمان با تجهیز کارگاه حدود 57 هزار تن ماده معدنی در این بخش استخراج و حدود 52 هزار تن نیز فروخته شده است.

 

رشد 12درصدی استخراج در سال 97

فلاح با اشاره به بخش روباز معدن سرب و روی انگوران گفت: در 11 ماهه سال 97 بیش از 954 هزار تن ماده معدنی از این بخش استخراج شده که با توجه به برنامه از پیش تعیین شده شاهد رشد 12 درصدی هستیم.

مدیر مجتمع سرب و روی انگوران خاطر نشان کرد: پیش بینی می شود تا پایان امسال رکورد تولید ماده معدنی در این مجتمع (در طول یک سال کاری) شکسته شود و بیش از یک میلیون تن ماده معدنی استخراج و تحویل واحدهای فرآوری شود.

وی تصریح کرد: در بخش فروش و ارسال ماده معدنی نیز تا پایان بهمن ماه 97 بیش از 629 هزار تن ماده معدنی به شرکت های خریدار خاک طبق سهمیه بندی ارسال شده است.

مجتمع سرب و روی انگوران در استان زنجان، کیلومتر 22 جاده دندی به تکاب واقع شده است.

منبع: ایمیدرو
عناوین برگزیده