تاریخ: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۴:۱۲
بازدید: ۱۵۰
کد خبر: ۳۱۰۸۷
سرویس خبر : مسکن و ساختمان

عرضه « هفردا » فقط برای حقوقی‌های بازار

می متالز - عرضه « هفردا » فقط برای حقوقی‌های بازار
عرضه « هفردا » فقط برای حقوقی‌های بازار

به گزارش می متالز، پیرو پذیرش شرکت راهیابان فردا در ۲۴ بهمن سال گذشته در فهرست شرکت‌های کوچک و متوسط فرابورس، سهام این شرکت توسط سهامدار عمده دوشنبه ۲۷ اسفند عرضه اولیه می شود.

به این ترتیب،مقرر شده ۱۰ میلیون سهم معادل ۱۰ درصد «هفرا ۱» در تابلوی معاملاتی رشد فرابورس واگذار شود. نوع این سهام عادی، با نام و ارزش اسمی هر ورقه ۱۰۰ تومان است. این شرکـت توسط چـند مدیر صنعـت و خدمـات در سال 78 به صورت شرکت سهامی خاص تاسیس و نزد اداره ثبت شرکت‌ها و مالکیت صنعتی ایران به ثبت رسید .

موضوع فعالیت شرکت خدمات ساختمانی جهت انــجام همه امـور مربــوط به ساختمـان سازی و راهسازی، خدمات فنی برای انجام همه امور فنی نظیر داربست‌بندی ایـزوله‌کـاری تاســیسات رنگ‌آمیــزی و خدمات عمومی جهت انجام امور عمـومی سازمان‌ها، اداره‌ها ، نهادهای دولتی و خصوصی و اطلاع رسانی می‌شود.

«هفردا» سال 81 پس از تغییراتی در اهداف اساسنامه و سهامداران به صورت تخـصصی در زمیـنه‌های خدمات شهری شامل جمع‌آوری و حـمل زبـاله و نظافــت شهرها ، بازیـافت، فضای سبز و مشاور در زمـینه مکانیـزاسیون و اخذ نمایندگی از شرکت‌های داخلی و خارجی جهت مونتاژ ماشـین آلات و تجهیزات وابـسـته به فعالیت ادامه داد و پس از 12 سال تبدیل به یکی از بزرگترین شـرکت‌های خدماتی شده که برنامه حضور در کشورهای همسایه دارد .

طبق مفاد ماده ۲ دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات سهام و حق تقدم خرید سهام در بازار شرکت‌های کوچک و متوسط فرابورس، خرید سهام در بازار مذکور صرفا توسط اشخاص زیر امکان‌پذیر است:

گروه اول: همه اشخاص حقوقی

گروه دوم: سرمایه گذاران نهادی شامل بانک‌ها و بیمه‌ها، هلدینگ‌ها، شرکت‌های سرمایه‌گذاری، صندوق بازنشستگی، شرکت تامین سرمایه و صندوق‌های سرمایه‌گذاری ثبت شده نزد سازمان بورس، هر شخص حقیقی یا حقوقی که بیش از ۵ درصد یا بیش از ۵۰۰ میلیون تومان از ارزش اسمی اوراق بهادار در دست انتشار ناشر را خریداری کند، سازمان‌ها و نهادهای دولتی و عمومی، شرکت‌های دولتی و اعضای هیات مدیره و مدیران ناشر یا اشخاصی که کارکرد مشابه دارند.

عناوین برگزیده