تاریخ: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۵:۲۴
بازدید: ۲۲۷
کد خبر: ۳۱۱۰۸
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

وام پرمصرف خودرویی در دو بانک بورسی

می متالز - وزارت نفت اعلام کرد دو بانک بورسی وام کم‌بهره ۲.۵ میلیون تومانی به دارندگان خودروهای پرمصرف برای تبدیل خودرو به گازسوز می‌دهند.
وام پرمصرف خودرویی در دو بانک بورسی

به گزارش می متالز، حمید قاسمی ده‌چشمه؛ مدیر طرح سی‌ان‌جی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی از وام کم‌بهره به دارندگان خودروهای پرمصرف برای تبدیل خودرو به گازسوز خبر داد و گفت: دارندگان خودروهای پرمصرف که در حمل‌ونقل عمومی فعال هستند از جمله وانت‌بارها، نیسان‌ها و تاکسی‌های عادی و اینترنتی می‌توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی www.irngv.ir برای ثبت‌نام دریافت وام کم‌بهره اقدام کنند.

میزان تسهیلات اعطایی برحسب مدل خودرو به‌طور میانگین 2.5 میلیون تومان (معادل 90 درصد هزینه تبدیل خودرو) خواهد بود که بدون نیاز به ضامن و تنها با ثبت‌نام در سامانه و طبق زمان‌بندی وزارت صنعت، معدن و تجارت پرداخت می‌شود. میزان تسهیلات اعطایی به دارندگان خودروهای حمل‌ونقل عمومی در مجموع 11 هزار میلیارد تومان اعلام شده و به گفته قاسمی این تسهیلات از طریق مشارکت بانک پارسیان و پست بانک تامین نقدینگی شده و هم‌اکنون در شعب پست بانک قابل دریافت است. البته  همزمان با تبدیل خودروها از طریق این تسهیلات، گواهی سلامت خودرو نیز برای مالکان صادر خواهد شد.

عناوین برگزیده