تاریخ: ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ ، ساعت ۰۳:۱۰
بازدید: ۴۴۰
کد خبر: ۳۱۵۵۵
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
پیام نوروزی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران

سال نو و مرور کارنامه سالی که گذشت

می متالز - مهندس «محمدرضا بنی‌اسدی‌راد»، مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، با صدور پیامی عید نوروز و فرارسیدن بهار سال 1398 خورشیدی را به مردم ایران و همۀ فعالان صنعت مس کشور تبریک گفت.
سال نو و مرور کارنامه سالی که گذشت

به گزارش می متالز به نقل از مس پرس، متن کامل این پیام به شرح زیر است:

به نام خدا

یا مقلب القلوب و الابصار، یا مدبر اللیل و النهار
یا محول الحول و الاحوال، حوّل حالنا الی احسن الحال

عید فرخندۀ نوروز را به همۀ مردم بزرگوار ایران عزیز، به‌ویژه تمام سخت‌کوشان عرصۀ صنعت مس، شادباش می‌گویم. گفتۀ نبی مکرّم اسلام، حضرت محمد مصطفی (صلی‌الله‌علیه‌و‌آله) است که: «اذا رأیتم الربیع فأکثروا ذکر النّشور»؛ «هرگاه بهار را دیدید، بسیار از روز قیامت یاد کنید». این رستاخیز سبز طبیعت، مجالی است گران‌بها، برای این‌که به یاد رستاخیز دیگر باشیم و کارنامۀ زندگی خود را مرور کنیم.

همکاران ارجمند!
با همین نگاه متعالی و حکیمانه، که یادگار ارزشمند پیامبر مهربان ماست، می‌توان به کارنامۀ ما و شما در یک‌سال گذشته نیز، با دیده‌ای دیگر نگریست. آنچه در طول سال 1397 در شرکت ملی صنایع مس ایران دیده شد، حکایتگر حضور خستگی‌ناپذیر و کوشش‌های بی‌دریغ همۀ دست‌اندرکاران این صنعت بزرگ ایران، از شمال‌غرب تا جنوب‌شرق کشور، از سونگون و سرچشمه، تا میدوک و خاتون‌آباد بوده است.
خانوادۀ بزرگ و سرافراز شرکت ملی صنایع مس ایران، در حالی به پیشواز نوروز زیبای 1398 می‌رود که در همۀ عرصه‌ها، از تولید تا توسعه، از اکتشاف تا فروش و صادرات، دستاوردهایی مهم و ماندگار از خود به یادگار گذاشته است.
شکستن رکورد تولید تاریخ شرکت مس با تولید بیش از 240هزار تن مس کاتدی در سال 97، تحقق برنامه‌های تولیدی در همۀ مجتمع‌ها و کارخانه‌ها با رشدی چشمگیر، شتاب بخشیدن به همۀ طرح‌های توسعه‌ای صنعت مس، بهره‌برداری از پروژه‌های عظیمی همچون کارخانۀ اسید سولفوریک مجتمع مس سرچشمه در مسیر تبدیل شدن صنعت مس به صنعت سبز، اهتمام ویژه برای شکل‌گیری نهضت بومی‌سازی و حمایت از صنعتگران و تولیدکنندگان داخلی، دست‌یابی به رتبۀ چهارم در بین 50 شرکت فعال‌تر بورس کشور، و ارتقای چهارپله‌ای رتبۀ تولید مس ایران با صعود به جایگاه بیستم جهان، ازجمله افتخاراتی است که به همت همۀ شما جهادگران عرصۀ صنعت و معدن، در این سال کاریِ شرکت مس، و البته در ادامۀ کوشش‌های همۀ همکاران شرکت مس در دوره‌های پیشین این صنعت، به‌دست آمده است.

فرارسیدن رستاخیز باشکوه طبیعت را گرامی می‌دارم و در آستانۀ این نوبهار جان‌افزا و طراوات‌بخش، به همۀ شما خدمت‌گزاران راستین این مرز پرگهر، خداقوت و دست‌مریزاد می‌گویم و بهروزی و تندرستی شما عزیزان را از درگاه خداوند بلندمرتبه آرزومندم.
بار دیگر، این عیدِ خجسته را به همۀ ایرانیان عزت‌مند، به‌ویژه خانواده‌های محترم شهدا و جانبازان، و تمام همکاران و خانواده‌های محترم شما بزرگواران تبریک می‌گویم و سالی سرشار از موفقیت را، در پناهِ رحمت الهی و در سایۀ کرامتِ اهل‌بیت (علیهم‌السلام)، برایتان خواستارم.

 

              محمدرضا بنی‌اسدی راد
            مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران

منبع: مس پرس
عناوین برگزیده