تاریخ: ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۳:۵۶
بازدید: ۱۷۹
کد خبر: ۳۲۶۴۶
یکی از مقامات نیوزلند:

فیس‌بوک یک دروغگوی خیانت‌کار است!

می متالز - یکی از مقامات فعال در بخش مقررات رایانه و فضای مجازی نیوزلند فیس‌بوک را به دروغگویی و کمک به تروریست‌های جهان متهم کرد.
فیس‌بوک یک دروغگوی خیانت‌کار است!

به گزارش می متالز، جان ادواردز، کمیسیونر محافظت از حریم شخصی نیوزلند که به تازگی میزبان یکی از شدیدترین و بزرگترین حملات تروریستی به شهروندان مسلمان بود، به شدت شبکه اجتماعی فیس‌بوک را زیر سوال برد و آن را به "دروغگویی و کمک به تروریست‌های افراطی در جهان" متهم کرد.

وی در ادامه سخنان خود مقامات فیس‌بوک را یک دروغ‌گوی ورشکسته غیراخلاقی خواند و آن را مقصر اصلی کشته شدن تعداد زیادی از شهروندان کشورهای مختلف توسط تروریست‌های افراطی دانست.

بر اساس گزارشی که در زد دی نت آمده است، وی همچنین به شدت الگوریتم‌های ناقص در این شبکه اجتماعی بزرگ را مورد حمله قرار داده و از تسهیل امکان بارگذاری ویدئوهای خشونت‌آمیز و صحنه‌های تروریستی در این پلتفرم به شدت انتقاد کرده است.

وی با پیامی که در توئیتر خود منتشر کرده همچنین خاطرنشان کرده است که فیس‌بوک با همه این اوصاف هیچ گونه مسئولیتی در قبال مطالب و محتوای منتشرشده در این پلتفرم را برعهده نمی‌گیرد.

بعد از حادثه تروریستی در نیوزلند که تعداد زیادی از مسلمانان در یک مسجد کشته و شهید شدند، بسیاری از کارشناسان و منتقدان از عدم وجود سیستم دقیق و هوشمندی برای تشخیص و مقابله با انتشار صحنه‌های دردناک و خشونت‌آمیز حملات تروریستی سخن گفتند.

عناوین برگزیده