تاریخ: ۰۹ فروردين ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۸:۲۹
بازدید: ۱۹۱
کد خبر: ۳۲۹۳۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
سعیدی مبارکه:

مسئولان برای تحقق شعارسال کمر همت ببندند

می متالز - سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: شعار محوری سال ۹۸ از سوی مقام معظم رهبری به عنوان رونق تولید انتخاب شده از اینرو می طلبد مدیران و مسئولان کشور برای تحقق این شعارکمر همت ببندند.
مسئولان برای تحقق شعارسال کمر همت ببندند

به گزارش می متالز، زهرا سعیدی مبارکه در برنامه «اقتصاد به وقت بهار» رادیو اقتصاد افزود: تولید کنندگان داخلی امروز با مشکلات و چالش های عدیده ای مواجه هستند.

وی همچنین اظهارداشت: برای رونق تولید باید موانع و مشکلات از سر راه تولید کنندگان برداشته شود تا این قشر زحمتکش و پر تلاش بتواند با طیب خاطر به فعالیت های اقتصادی خود در جامعه ادامه دهد.

نماینده مردم مبارکه در مجلس دهم گفت: جدا از این در شرایط موجود باید طرح ها و پروژه ها اولویت بندی و برخی از هزینه های جانبی و زائد حذف شود تا متناسب با الگوی اقتصاد مقاومتی بتوان دراین جنگ اقتصادی اوضاع را مدیریت کرد.

وی همچنین در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه حضرتعالی بهترین راهکار برای بهبود اقتصادی و اشتغال با توجه به شرایط موجود در کشور چه می دانید، افزود: یکی از بهترین راهکارها استفاده از اندیشه و تفکر نخبگان دانشگاهی در فضاهای تصمیم گیری مملکت است تا تصمیمات مبتنی بر منطق و استدلال های علمی واستانداردهای روز دنیا باشد.

سعیدی مبارکه اظهارداشت: متاسفانه نخبگان دانشگاهی امروز فرصتی برای ورود به فضاهای تصمیم گیری کشور را ندارند از اینرو می طلبد برای رفع این مشکل گام های جدی از سوی مسئولان برداشته شود.

وی به رادیو اقتصاد یادآورشد: نکته مهم دیگر اینکه مسئولان باید بیش از گذشته به جوانان این مرز و بوم اعتماد و به آنان میدان دهند.

برنامه «اقتصاد به وقت بهار» کاری از گروه اقتصاد و جامعه شبکه تخصصی رادیویی اقتصاد که از شنبه تا جمعه هر روز ساعت ۱۶ به مدت ۱۸۰ دقیقه به تهیه کنندگی «مهدی شادبهر و فرزانه صادقیان» با هدف تبیین شعار سال، انعکاس اخبار جاده و راه در ایام نوروز، انعکاس اخبار هواشناسی کشور، معرفی کتب منتخب اقتصادی و همچنین آیتم های متنوع به همراه موسیقی از استان های مختلف بر روی موج اف ام ردیف ۹۸ قرار می‌گیرد و علاقمندان جهت دریافت فایل صوتی برنامه می توانند به سایت رادیو اقتصاد مراجعه کنند.

عناوین برگزیده