تاریخ: ۲۳ فروردين ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۳:۳۴
بازدید: ۲۲۰
کد خبر: ۳۳۴۸۷
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان:

پسماندهای روی زنجان امسال تعیین تکلیف می‌شود

می متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: تعیین تکلیف پسماندهای روی از برنامه‌های اولویت‌دار سازمان صمت در سال جاری است.
پسماندهای روی زنجان امسال تعیین تکلیف می‌شود

به گزارش می متالز، ناصر فغفوری در زنجان اظهار کرد: درراستای اجرای 7 راهبرد ابلاغی وزارت صنعت، معدن و تجارت در راستای تحقق رونق تولید در سال جاری پروژه‌های اجرایی درحوزه‌های صنعت، معدن، تجارت و بازرسی و نظارت تعیین و اجرایی خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به برخی از اولویت‌های استان برای اجرای برنامه‌های متعدد در حوزه اقتصادی گفت: تعیین تکلیف پسماند تجمیع شده در شهرک تخصصی روی ، تعیین قطعی محل دپوی پسماندها، ساماندهی واحدهای شن و ماسه از جمله برنامه‌هایی است که امسال اجرایی خواهد شد.

وی تصریح کرد: تعیین تکلیف معادن راکد و فعال و ادامه فعالیت آنها و تهیه نقشه برخی از پروژه های اولویت‌دار در حوزه معدن از دیگر اولویت‌های امسال است.

فغفوری گفت: تشکیل اتاق اصناف در شهرستان طارم، ساماندهی صنوف بدون مجوز، ساماندهی اتحادیه‌های املاک و خودرو به لحاظ  تراکم ارتباط با مردم  در حوزه بازرگانی داخلی به جد پیگیری و اجرایی خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه در حوزه صنعت تکمیل و راه‌اندازی شرکت‌های سرجین بافت، کیلوس‌، البرز ناب آرش‌، کنسانتره جهان نمو، طرح توسعه راشا کاسپین، طرح توسعه شرکت جی تی آی پارس، پارت قطعه، طرح توسعه شرکت پدیده شیمی قرن (گلرنگ) پلاستیک پدیده، پاک حیات، طرح توسعه اطلس جین و البرز پاک ایرانیان در غرب زنجان و ... مورد نظر است، گفت: با راه‌اندازی این طرح‌ها زمینه افزایش سرمایه‌گذاری  و ظرفیت اشتغالزایی در صنعت استان مهیا خواهد شد.

وی تصریح کرد: تنوع کالاهای صادراتی استان و همچنین کشورهای مقصد نیز از دیگر اقداماتی است که طی سال جاری انجام می‌شود.

عناوین برگزیده