تاریخ: ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ ، ساعت ۰۲:۰۵
بازدید: ۲۲۸
کد خبر: ۳۳۵۱۷
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
مدیرعامل گل گهر:

رونق تولید موجب اشتغال پایدار و تقویت اقتصاد کشور می شود

می متالز - ناصر تقی‌زاده در جمع تعدادی از کارشناسان این مجموعه گفت: نامگذاری سال جدید به نام رونق تولید وظیفه فعالان صنعتی، معدنی و اقتصادی از جمله گل گهر را بیش از پیش سنگین تر کرده و باید با تلاش مضاعف و شبانه روزی در راستای تحقق اهداف این شعار راهبردی گام برداریم.
رونق تولید موجب اشتغال پایدار و تقویت اقتصاد کشور می شود

به گزارش می متالز، وی با اشاره به تحریم های ظالمانه دشمنان علیه بنیان اقتصادی کشورمان تصریح کرد: توجه معظم‌له در سال‌های اخیر به مساله اقتصاد و تولید، ما را مکلف می‌کند که بیش‌ از پیش به مقوله‌ تولید و اشتغال‌زایی جوانان به عنوان آینده سازان ایران اسلامی توجه کنیم.

تقی زاده اظهار داشت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند، رونق تولید می‌تواند مشکل بیکاری، تورم، نقدینگی، کسری بودجه سالیانه دولت را برطرف کند و شرکت گل‌گهر این موضوع را در اولویت کاری خود قرار داده است.

وی گفت: با توجه به اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در شرکت طی سال‌های گذشته و افزایش تولید و اشتغال‌زایی مناسب در این راه، افق روشنی در برابر ما ایجاد خواهد کرد که بتوانیم فرمایشات معظم له را الگوی عملی خود قرار دهیم.

به گفته تقی زاده شرکت گل گهر طی چهار سال گذشته با تدابیر اتخاذ شده و همت تمام همکاران مجموعه، موفق به رشد چشمگیر در تولید و راه‌اندازی پروژه‌های مختلف حتی جلوتر از برنامه‌ پیش‌بینی‌شده، برغم وجود تحریم‌های ظالمانه شده‌ است.

منبع: می متالز
عناوین برگزیده