تاریخ: ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۸:۱۹
بازدید: ۱۵۱
کد خبر: ۳۳۸۵۷
سرویس خبر : انرژی
با کاهش روزهای تعمیرات اساسی محقق خواهد شد

افزایش تولید 7 میلیارد مترمکعبی گاز طبیعی در مجتمع گاز پارس جنوبی

می متالز - مدیرعامل شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: برنامه‌ریزی دقیق و هدفمند برای کاهش روزهای تعمیرات اساسی در پالایشگاه‌های پارس جنوبی صورت گرفته است که موجب افزایش تولید 7 میلیارد مترمکعبی گاز طبیعی می‌شود.
افزایش تولید 7 میلیارد مترمکعبی گاز طبیعی در مجتمع گاز پارس جنوبی

به گزارش می متالز، هادی هاشم‌زاده فرهنگ افزود: در راستای تحقق چشم‌انداز مجتمع گاز پارس جنوبی برای سرآمدی در عملیات و رقابت‌پذیری در تراز جهانی، امسال همه فازهای پارس جنوبی تلاش خود را برای بهینه کردن برنامه‌های تعمیرات اساسی به کار می‌گیرند.

وی با بیان اینکه در نیمه ابتدایی سال پالایشگاه‌های گازی پارس جنوبی درگیر فعالیت‌های تعمیراتی خود هستند، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین موضوعات در فصل گرم سال مدیریت و راهبری تعمیرات اساسی پالایشگاه‌هاست که مطابق برنامه‌ریزی انجام شده امسال نسبت به سال 97، مدت زمان انجام تعمیرات اساسی 27 روز کاهش یافته است.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی با اشاره به اهمیت کاهش زمان توقف کار پالایشگاه‌ها در دوره تعمیرات گفت: این بازه زمانی پارسال 201 روز بود که برای امسال 174 روز در نظر گرفته شده که این کاهش زمان توقف، معادل افزایش 7 میلیارد و 400 میلیون مترمکعبی فرآورش گاز است.

عناوین برگزیده