تاریخ: ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۴:۳۷
بازدید: ۱۸۷
کد خبر: ۳۴۰۰۹
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
مدیرعامل عنوان کرد:

قراردادهای هپکو روی کاغذ مانده است/ گره کار به دست سازمان برنامه و بودجه باز می‌شود

می متالز - مدیرعامل هپکو گفت: قراردادهای هپکو با سازمان راهداری و مدیریت بحران روی کاغذ مانده است.
قراردادهای هپکو روی کاغذ مانده است/ گره کار به دست سازمان برنامه و بودجه باز می‌شود

به گزارش می متالز، غلامرضا صادقیان، با بیان اینکه بخشی از اهداف مدنظر برای شرکت هپکو در سال ۹۷ محقق نشد، افزود: در سال گذشته مشکلات در حوزه تأمین مواد اولیه و قراردادها بروز کرد که این امر باعث شد بخشی از اهداف شرکت محقق نشود.

وی تصریح کرد: متأسفانه در سال گذشته قراردادهای سازمان راهداری و سازمان مدیریت بحران به دلیل عدم همراهی سازمان برنامه و بودجه علیرغم وجود مصوبه سه وزیر برای تولید ۲۴۰۰ دستگاه، همچنان روی کاغذ باقی مانده است و در سال ۹۷ به عرصه تولید وارد نشد.

صادقیان با بیان اینکه شرکت بزرگی مانند هپکو با قراردادهای ۵۰ دستگاه یا کمتر و بیشتر نمی‌تواند کار کند بلکه باید قراردادهای بزرگ در اختیار داشته باشد، گفت: خوشبختانه مدیریت ارشد استان به مانند همیشه پیگیر کار شرکت است و رایزنی لازم با سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور را دنبال می‌کند تا مشکل اجرایی شدن قراردادهای شرکت حل و فصل شود.

وی با تاکید بر اینکه هپکو تولید کننده ماشین‌آلات سنگین کشور است و باید قراردادهای خوبی در اختیار داشته باشد، گفت: شرکت در سال جاری افق روشنی را برای خود ترسیم کرده و به نظر می‌رسد که سالی بهتر از ۹۷ را پیش رو داشته باشیم. بخشی از اهداف و افق‌های ۹۷ به انجام نرسید، اما تلاش می‌شود که وضعیت شرکت در سال ۹۸ بهبود یابد.

مدیرعامل شرکت هپکو اضافه کرد: شرکت در حال حاضر به دنبال جذب بازارهای جدید جهانی است و بازار عراق را مدنظر داریم تا استراتژی‌های تولید شرکت به تحقق برسد.

منبع: ایسنا
عناوین برگزیده