تاریخ: ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ ، ساعت ۰۲:۳۲
بازدید: ۱۴۴۱
کد خبر: ۳۴۱۶۳
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

حضور قریب به ۱۰ هزار داوطلب در آزمون استخدامی گهرزمین

می متالز - معاون اداری و پشتیبانی گهرزمین گفت: آزمون مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در ۴ نوبت صبح و عصر پنجشنبه ۲۹ فروردین و جمعه ۳۰ فروردین ماه ۹۸ با حضور بیش از ۶ هزار شرکت کننده برگزار شد.
حضور قریب به ۱۰ هزار داوطلب در آزمون استخدامی گهرزمین

به گزارش می متالز، حسین دلاوریان - معاون اداری و پشتیبانی شرکت سنگ آهن گهرزمین - در ادامه افزود: این آزمون با هدف اشتغال زایی و همچنین رعایت قوانین و ضوابط در رشته های مهندسی، علوم پایه و علوم انسانی و... برگزار شد.

معاون اداری و پشیبانی گهرزمین با اشاره به حضور قریب به ۱۰ هزار شرکت کننده در آزمون گهرزمین عنوان کرد: آزمون مقطع دیپلم نیز جمعه گذشته با حضور بیش از ۳ هزار داوطلب برگزار شد که نتایج اولیه این آزمون به زودی اعلام و برگزیدگان باید در مصاحبه حضوری شرکت نمایند.

پیرو برگزاری آزمون استخدامی این شرکت، حسین دلاوریان - معاون اداری و پشتیبانی شرکت سنگ آهن گهرزمین - پیام تقدیر و تشکری را منتشر کرد که در ذیل می خوانید:

با سلام وعرض تبریک به مناسبت میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج)

برخود لازم می دانم از زحمات همکاران محترم حوزه مدیریت منابع انسانی خصوصا آقای مهندس ناظری که با تلاش و تدبیر خود بزرگترین آزمون استخدامی را با همراهی پرسنل حراست، روابط عمومی، رفاهی و شرکت کاما به نحو احسن برگزار کردند قدردانی نمایم.

همچنین از حمایت های مدیرعامل محترم، اعضای محترم هیات مدیره و معاونت محترم بهره برداری که با بازدید خود از حوزه برگزاری آزمون و ارسال پیام موجبات دلگرمی همکاران را فراهم نمودند تقدیر و تشکر می نمایم.

امیدوارم با حمایت های مدیرعامل محترم، اعضای هیات مدیره، معاونین، مدیران و همکاران گرانقدر بتوانیم شرکت بزرگ گهرزمین را آنچنان که زیبنده و درخور شان است بیش از گذشته به پیش ببریم.

 

منبع: می متالز
عناوین برگزیده