تاریخ: ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۴:۱۸
بازدید: ۳۲۰
کد خبر: ۳۴۲۳۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی:

توسعه صادرات را دنبال می کنیم

می متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: با توجه به سیاست های هفت گانه ای که توسط وزارت صمت ابلاغ شده، توسعه صادرات را دنبال می کنیم.
توسعه صادرات را دنبال می کنیم

به گزارش می متالز، محمدرضا حاجی پور گفت: با توجه به نامگذاری سال جاری به نام رونق تولید یکی از اصلی ترین برنامه های مجموعه وزارت صنعت، معدن و تجارت رونق تولید و توجه به حمایت و پشتیبانی سرمایه گذاری و توسعه سرمایه گذاری در مجموعه استان است.

وی افزود: با توجه به رویکردی که در این راستا در مجموعه وزارتخانه تبیین و ابلاغ شده، حتما در کنار صنعتگران و فعالان واحدهای تولیدی خواهیم بود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی در خصوص رفع موانع تولید تصریح کرد: با توجه به تفویض اختیارهای خوبی که وزارت صمت به سازمان های استانی از قبیل ثبت سفارش ها داده که می توانند تامین مواد اولیه و نیازهای اصلی واحدهای تولیدی را در برگیرد، در نتیجه ما نیز در راستای رونق تولید به این مهم خواهیم پرداخت.

حاجی پور بیان کرد: بنابر تاکید استاندار مرکزی تمامی دستگاه های اجرایی و خدمات رسان ملزم به حمایت و پشتیبانی از واحدهای تولیدی هستند که این تاکید جای تقدیر و تشکر دارد.

وی ادامه داد: با توجه به سیاست های هفت گانه ای که توسط وزارت صمت ابلاغ شده، توسعه صادرات مدنظر است و مجموعه قوطی سازی الومییوم کاوه با نگاه صادراتی و تولید محصولات صادرات محور شرایط خوبی را برای حضور در بازارهای بین المللی فراهم کرده است.

حاجی پور اضافه کرد: امیدواریم با توجه به اینکه سال گذشته یک میلیارد و ۱۳ میلیون دلار صادرات از استان صورت گرفته بتوانیم امسال به سرمایه گذاری مناسب در توسعه صادرات در بازارهای منطقه برسیم.

عناوین برگزیده