تاریخ: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۷:۲۶
بازدید: ۱۶۹
کد خبر: ۳۴۴۶۲
سرویس خبر : انرژی

اعزام ماشین‎آلات سنگین شرکت نفت و گاز آغاجاری به شادگان

می متالز - مدیرعامل شرکت بهره‎برداری نفت و گاز آغاجاری از اعزام تعدادی ماشین‎آلات سنگین ترابری این شرکت به شهرستان شادگان خبر داد.
اعزام ماشین‎آلات سنگین شرکت نفت و گاز آغاجاری به شادگان

به گزارش می متالز، ابراهیم پیرامون با بیان این مطلب افزود: به درخواست ستاد بحران، بخشی از ماشین‌آلات سنگین ترابری شرکت مستقر در شهرهای حمیدیه، کارون و اهواز برای خدمات‌رسانی به شهرستان شادگان اعزام شدند.

وی افزود: این ماشین‌آلات از ابتدای بحران و وقوع سیل در استان خوزستان در مناطق سیل‌زده اهواز، حمیدیه، کارون و روستاهای همجوار مشغول امدادرسانی بودند که پس از پایان ماموریت، بنا به درخواست ستاد بحران به شهرستان شادگان اعزام شدند.

به گفته مدیرعامل شرکت بهره‎برداری نفت و گاز آغاجاری، تاکنون با توجه به نیاز شهرستان شادگان، چهار دستگاه کمرشکن، یک دستگاه بیل مکانیکی، دو دستگاه لودر و دو دستگاه ایسوزو به این شهرستان اعزام شده است.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری عنوان کرد: این شرکت از آغاز بحران در استان خوزستان بیش از ۲۵ دستگاه انواع ماشین‌آلات سبک و سنگین را به بیش از ۲۰ نقطه از شهرستان‌ها و روستاهای سیل‌زده استان اعزام کرده که هم‌اکنون بخشی از آنها در شادگان مشغول خدمات‌رسانی به مردم است.

پیرامون گفت: این شرکت ضمن هماهنگی با ستاد بحران مناطق نفت‌خیز جنوب، پشتیبانی‌های خود را تا عادی شدن اوضاع در مناطق سیل‌زده ادامه خواهد داد.

عناوین برگزیده