تاریخ: ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۳:۴۳
بازدید: ۱۲۲
کد خبر: ۳۴۵۷۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

اولین نشست مشترک دفتر صنایع غیرفلزی وزارت صنعت با انجمن ها و تشکل های تخصصی

می متالز - اولین نشستهای مشترک دفتر صنایع غیرفلزی وزارت صنعت، معدن و تجارت با حضور نمایندگان انجمن ها و تشکل های حوزه صنایع شیمیایی، رنگ و رزین ، چسب و صنایع پلیمر برگزار شد.
اولین نشست مشترک دفتر صنایع غیرفلزی وزارت صنعت با انجمن ها و تشکل های تخصصی

به گزارش می متالز، مدیرکل صنایع غیرفلزی در این نشست ضمن تأکید بر لزوم افزایش همکاری های مشترک وزارت صنعت، معدن و تجارت با انجمن ها و تشکل های تخصصی در سال رونق تولید خاطر نشان‌کرد: تشکل های خصوصی به عنوان بازوهای مشورتی صنعت در شناسایی و پایش وضعیت صنایع کشور نقش ویژه و تعیین کننده ای را ایفا می کنند.

مهدی صادقی نیارکی با اشاره به شرایط اقتصادی کشور افزود: راهبرد اصلی وزارت صنعت، معدن و تجارت، صیانت وحمایت از تولید در جهت رشد کیفی و کمی تولید، رونق صادرات و شناسایی و رفع موانع و مشکلات موجود در صنایع کشور می باشد.

در ادامه نشست، نمایندگان انجمن ها و تشکل های حاضر در این نشست به بیان دیدگاه ها و نظرات مشورتی خود در راستای بهبود فضای کسب و کار صنایع مرتبط پرداختند.

صادقی نیارکی در پایان ضمن تأکید بر لزوم تشکیل جلسات مشترک با انجمن ها و تشکل ها بصورت مستمر افزود: در این نشست ها علاوه بر بهره مندی از تجربیات و توانمندی های انجمن ها و تشکل های صنعتی، دغدغه های صنایع شناسایی می شود که این امرمی تواند از طریق انعکاسمشکلات و موضوعات در سیاستگذاری ها و تصمیم سازی ها، به بهبود وضعیت صنعت کشور کمک شایانی نماید.

عناوین برگزیده