تاریخ: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۳:۴۱
بازدید: ۱۶۲
کد خبر: ۳۵۸۶۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
فردا؛

آغاز به‌کار پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی سنگ، معادن و صنایع وابسته

می متالز - پانزدهمین نمایشگاه بین المللی سنگ، معادن و صنایع وابسته فردا با حضور مقامات دولتی و بخش خصوصی و همچنین صنعتگران، معدن‌داران و ده‌ها شرکت داخلی و خارجی گشایش می‌یابد.
آغاز به‌کار پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی سنگ، معادن و صنایع وابسته

به گزارش می متالز، شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه که تا 14 اردیبهشت ماه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان ادامه خواهد داشت،جدیدترین تولیدات، صنایع، ماشین آلات و خدمات خود را ارائه و در معرض دید علاقمندان قرار می‌دهند.

محمود بندرچی رئیس ستاد برگزاری پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی سنگ، معادن و صنایع وابسته گفت: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته دراین دوره از نمایشگاه و در کنار مشارکت‌کنندگان مطرح داخلی، مشارکت‌کنندگانی ازکشورهای خارجی از جمله چین، ایتالیا، روسیه و اسپانیا نیز حضور خواهند داشت.

وی افزود: در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی سنگ، معادن و صنایع وابسته همچنین شرکت‌کنندگانی از استان های مختلف کشور از جمله استان مرکزی، فارس، خراسان رضوی،یزد،سمنان، تهران و اصفهان حضور خواهند داشت.

وی به حضور متخصصان و دانشگاهیان در پانزدهمین نمایشگاه صنعت سنگ ا‌صفهان اشاره کرد و گفت: همزمان با این نمایشگاه نخستین دستگاه مولتی‌وایر‌ ایران که در واقع گامی مهم در ارتباط دانشگاه وصنعت محسوب می شود، رونمایی خواهد شد.

بندرچی برگزاری چهارمین گردهمایی فعالان صنعت سنگ ایران در محل اتاق بازرگانی اصفهان و تجلیل از چهل نفر از پیشکسوتان این صنعت از سوی کانون سنگ ایران را از برنامه های جانبی پانزدهمین نمایشگاه بین المللی سنگ، معادن و صنایع وابسته بیان کرد.

رئیس ستاد برگزاری پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی سنگ، معادن و صنایع وابسته گفت: این نمایشگاه در فضایی بالغ بر 7 هزار متر مربع و در چهار بخش اصلی اکتشاف، استخراج، فرآوری و صادرات برگزار می شود و در آن کارخانجات سنگبری، معادن سنگ، سازندگان ماشین آلات معدن و حفاری و فرآوری سنگ، تولید کنندگان ابزارآلات فرآوری معدن و صادرکنندگان و وارد کنندگان با یکدیگر به رقابت می پردازند.

بندرچی برگزاری چند کارگاه و نشست تخصصی و علمی با حضور استادان دانشگاه و متخصصان را از دیگر برنامه‌های جانبی پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی سنگ معدن و صنایع وابسته دانست و گفت: در این نمایشگاه انواع سنگ‌های فرآوری شده ساختمانی، صادراتی، عمرانی و تزیینی، تجهیزات و ماشین آلات و ابزار آلات سنگبری و فرآوری سنگ، معادن و تکنولوژی استخراج، تجهیزات و ماشین آلات سنگبری، انواع سنگ‌های طبیعی و مصنوعی، ابزار برش، صیقل، رزین، پولیش، تجهیزات ایمنی،حمل و نقل و تجهیزات و لوازم و قطعات یدکی تشکل‌ها و همچنین نشریات تخصصی سازمان‌ها و موسسات دولتی و خصوصی،بانک‌ها و بیمه ها حضور دارند.

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی سنگ، معادن و صنایع وابسته از فردا تا 14 اردیبهشت ماه هر روز از ساعت 16 تا 22 در محل نمایشگاه های بین المللی اصفهان واقع در پل شهرستانی آماده بازدید علاقمندان است.

عناوین برگزیده