تاریخ: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۲:۲۹
بازدید: ۳۷۰
کد خبر: ۳۶۴۴۳
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

جدیدترین معدن فرست کوانتوم در پاناما در تولید مس فصل نخست این شرکت مشارکت داشت

می متالز - معدن مس کوبره پانامای شرکت معدنکاری فلزات پایه فرست کوانتوم، واقع در فهرست بورس تورنتو، که در پاناما قرار دارد برای نخستین بار به اندازه فراوری 25 تن سنگ معدن در کل تولید 136969 تنی مس فصل منتهی به پایان مارس این شرکت مشارکت داشت.
جدیدترین معدن فرست کوانتوم در پاناما در تولید مس فصل نخست این شرکت مشارکت داشت

به گزارش می متالز، طبق برنامه زمانبندی قرار است این پروژه بین 140 هزار تا 175 هزار تن مس در سال جاری تولید کند، که حدود 80 درصد آن در نیمه دوم سال به عمل خواهد آمد. این معدن با نرخ فراوری 72 میلیون تن سنگ معدن در سال تا پایان سال به تولید کامل خواهد رسید.

در این میان، حجم وسیعی از تولید شرکت در فصل نخست از معدن مس سنتینل در زامبیا با تولید 57716 تن از این فلز سرخ به دست آمد که 15 درصد نسبت به رقم تولید فصل نخست سال گذشته بیشتر بود و یک رکورد فصلی به شمار می رفت. معدن کانزانشی در زامبیا به خاطر فراوری برنامه ریزی شده سنگ های اکسیدی کم عیارتر و استخراج پایین تر تولید کمتری داشت.

مدیر عامل و رئیس این شرکت روز دوشنبه گفت،"نتایج مالی فصل نخست ما نشانگر فعالیت عملیاتی پابرجای علی رغم فصل بارانی در زامبیا و کاهش تولید در معدن لاس کروچس در اثر یک رانش زمین که پیشتر در سال جاری رخ داد می باشد. ما انتظار داریم نتایج عملیاتی در طول سال 2019 بهبود یابد چون عملیات ارتقاء معدن کوبره پاناما سرعت گرفته است.

 

عناوین برگزیده