تاریخ: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ ، ساعت ۰۰:۳۷
بازدید: ۱۶۶
کد خبر: ۳۷۲۳۴
سرویس خبر : انرژی
موگرینی:

باید از افزایش تنش با ایران اجتناب شود / اتحادیه اروپا با تمام ابزارهای خود از برجام حمایت می‌کند

می متالز - فدریکا موگرینی، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا می‌گوید: «ما همچنان به صورت کامل از برجام حمایت می‌کنیم. من امروز با وزرای خارجه انگلستان، آلمان و فرانسه در این رابطه دیدار خواهم کرد تا در خصوص بهترین راهکارها درباره اجرای کامل توافق هسته‌ای ایران گفتگو کنیم.»
باید از افزایش تنش با ایران اجتناب شود / اتحادیه اروپا با تمام ابزارهای خود از برجام حمایت می‌کند

به گزارش می متالز، فدریکا موگرینی، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا می‌گوید باید از هر نوع افزایش تنش با ایران اجتناب شود.

موگرینی، روز دوشنبه پیش از آغاز نشست شورای وزیران اتحادیه اروپا در بروکسل در جمع خبرنگاران تاکید کرد اتحادیه اروپا با تمام ابزارهایی که دارد از این توافق حمایت می‌کند.

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا همچنین با اشاره به تحولات اخیر حول توافق هسته‌ای با ایران اظهار داشت: «ما همچنان به صورت کامل از برجام حمایت می‌کنیم. من امروز با وزرای خارجه انگلستان، آلمان و فرانسه در این رابطه دیدار خواهم کرد تا در خصوص بهترین راهکارها درباره اجرای کامل توافق هسته‌ای ایران گفتگو کنیم.»

او همچنین گفت: «شب گذشته به ما اعلام شد که او قصد دارد برنامه سفر خود را تغییر دهد و اینجا، در بروکسل، هم توقفی داشته باشد. فکر می‌کنم اواخر صبح به اینجا برسد. ما تمام روز اینجا هستیم و برنامه شلوغی داریم. باید ببینم چطور می‌توانیم و آیا می‌توانیم دیداری داشته باشیم. همواره از حضور او استقبال می‌کنیم، اما فعلا برنامه دقیقی وجود ندارد.»

عناوین برگزیده