تاریخ: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۵:۵۲
بازدید: ۲۹۷
کد خبر: ۳۹۶۱۰

بازدید معاون ناوگان راه‌آهن از شرکت احیا صنعت

می متالز - معاون ناوگان راه آهن ج.ا.ا در راه آهن اراک حضور یافت.
بازدید معاون ناوگان راه‌آهن از شرکت احیا صنعت

به گزارش می متالز، معاون ناوگان راه آهن ج.ا.ا با حضور در اداره کل راه آهن اراک ضمن مذاکره با نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی از اداره ناوگان و سایت احیا صنعت بازدید کرد.

 طی بازدید ضیائی مهر معاون ناوگان راه آهن کشور از شرکت احیا صنعت که با حضور دکتر کریمی نماینده مردم شریف اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی، مدیر کل راه آهن اراک، مدیر کل واگن های باری راه آهن کشور و مدیر عامل شرکت احیا صنعت همراه بود از بخش های مختلف این شرکت بازدید به عمل آمد.

معاون ناوگان راه آهن کشور در این بازدید با کارگران شرکت احیا صنعت گفتگو و در جریان مشکلات و مطالبات آنان قرار گرفت.نماینده کارگران شرکت احیا صنعت نیز با اعلام نقطه نظرات و مطالبات خود خواستار استمرار فعالیت شرکت در راه آهن اراک شدند.

معاون ناوگان راه آهن در پاسخ به سخنان کارگران گفت: تمام سعی و تلاش راه آهن این است که به کارگران این شرکت خسارتی وارد نشود و به بهترین شکل ممکن مسائل و مشکلات رفع گردد. دکتر کریمی نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی نیز اظهار امیدواری کرد؛ تلاش خواهیم کرد مسائل و مشکلات موجود رفع و کارگران با آرامش و امنیت خاطر به فعالیت خود در این شرکت ادامه دهند.

منبع: تین نیوز
عناوین برگزیده