تاریخ: ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۱:۳۹
بازدید: ۲۱۹
کد خبر: ۴۰۲۹۴
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
مدیر مجتمع مس شهربابک خبر داد:

راه‌اندازی کارخانه اسید سولفوریک در سال جاری

می متالز - مهندس جلیل حسانی با اشاره به اقدامات پیشگیرانه آلودگی کارخانه ذوب مس خاتون‌آباد گفت: طی چند سال گذشته با تلاش‌های صورت‌گرفته، آلودگی غبار کارخانه ذوب مس خاتون‌آباد در سطح استانداردهای جهانی کاملاً کنترل شده است.
راه‌اندازی کارخانه اسید سولفوریک در سال جاری

به گزارش می متالز، حسانی در نشست هم‌اندیشی با روحانیون شهرستان با بیان این مطلب افزود: امیدواریم با راه‌اندازی کارخانه اسید در ابتدای نیمه دوم سال جاری، گاز کارخانه ذوب مس خاتون‌آباد کنترل و با ورود به مدار کارخانه اسید تبدیل به اسید شود.
حسانی با اشاره به اشتغال 5 هزار نفر پرسنل پیمانکاری، نیروی رسمی و شرکتی در مجتمع مس شهربابک گفت: امیدواریم در کنار واحدهای تولیدی فعال در مجتمع مس، ضمن رفع کمبودها در مسیری جدید و رو به رشد حرکت کرده و با داشتن یک مجتمع تولیدی و صنعتی کامل در سطح ملی و منطقه‌ای بدرخشیم.
حسانی وظیفه اصلی مجتمع مس شهربابک را به‌عنوان یک بنگاه اقتصادی «تولید» عنوان کرد و اظهار داشت: بنده و تمامی همکارانم در مجتمع مس شهربابک امانت‌دار سرمایه میلیون‌ها نفر ایرانی هستیم ؛بنابراین باید به وظیفه اصلی خود که «تولید» است و در شرایط کنونی رونق آن از نیازهای اصلی کشور است عمل کنیم.
وی با اشاره به وظایف و خدمات اجتماعی و فرهنگی مجتمع مس شهربابک در کنار تولید گفت: در سال 97 پس از ایجاد ساختار جدید مجتمع مس شهربابک، میزان کمک‌ها و اعتبارات بلاعوض در زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی و خدماتی در سطح شهرستان شهربابک به میزان 4 برابر نسبت به سال‌های گذشته افزایش داشته است.

منبع: عصر معدن
عناوین برگزیده