تاریخ: ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۶:۵۹
بازدید: ۱۲۴
کد خبر: ۴۰۶۳۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی ایران:

اهتمام ما حمایت از شرکت‌های دانش بنیان است/ تخفیف 50 درصدی برای شرکت‌های دانش بنیان متقاضی حضور در نمایشگاه

می متالز - مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی ج.ا.ایران معتقد است که با توجه به نقش شرکت‌های دانش بنیان در اعتلای کشور، حمایت از این شرکت ها جایگاه ویژه ای در برنامه های شرکت نمایشگاه‌ها دارد.
اهتمام ما حمایت از شرکت‌های دانش بنیان است/ تخفیف 50 درصدی برای شرکت‌های دانش بنیان متقاضی حضور در نمایشگاه

به گزارش می متالز، بهمن حسین زاده در آیین افتتاح هشتمین نمایشگاه بین المللی فناوری و نوآوری INOTEX2019 با اشاره به اینکه شرکت نمایشگاه‌ها تسهیلات ویژه ای را به منظور حضور شرکت‌های دانش بنیان و استارت آپ‌ها در رویدادهای نمایشگاهی فراهم آورده است، گفت: به شرکت‌های دانش بنیان متقاضی حضور در نمایشگاه تخفیفی 50 درصدی تعلق می‌گیرد.

وی افزود: به جهت میزان اهتمام شخص آقای وزیر (وزارت صمت) و بنده نسبت به حمایت از استارت آپ‌ها مقرر شده است که در کنار هریک از رویدادهای نمایشگاهی سالن‌هایی هم به حضور شرکت های دانش بنیان اختصاص پیدا کند.

مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی ج.ا.ایران تصریح کرد: علاوه براین با توجه به برگزاری سالیانه 90 رویداد نمایشگاهی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی ایران ما از حضور تمامی افراد خلاقی که در حوزه فناوری های نو سررشته ای دارند در نمایشگاه استقبال می کنیم.

براساس این گزارش حسین زاده همچنین در حاشیه این نمایشگاه در پاسخ به سوال خبرنگاری در رابطه با حمایت‌های دیگر شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی ج.ا.ایران از شرکت هایی که در اقتصاد ملی نقش آفرینی می کنند، نیز اظهار کرد: با توجه به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری و دیدگاه های آقای دکتر رحمانی در رابطه با پشتیبانی از شرکت‌های داخلی که اقدام به تولید کالاهای مشابه خارجی می کنند، سالنی را نیز به کالاهایی که از ارزبری کشور جلوگیری می کنند، اختصاص خواهیم داد.

عناوین برگزیده