تاریخ: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۲:۴۹
بازدید: ۲۳۰
کد خبر: ۴۱۶۴۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

سه شرکت از سهامداران برای حضور در مجمع دعوت کردند

می متالز - شرکت‌های «ایرانیت»، «صنعتی آما» و «ذغال سنگ نگین طبس» از سهامداران خود برای حضور در مجامع عمومی عادی سالانه و فوق‌العاده دعوت کردند.
سه شرکت از سهامداران برای حضور در مجمع دعوت کردند

به گزارش می متالز، شرکت ایرانیت از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت کرد تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۱۰:۰۰ روز شنبه مورخ ۱۵تیر۱۳۹۸ درمحل اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران برگزار می شود، حضور یابند.

این شرکت دستور جلسه این مجمع را استماع گزارش هیات‌ مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به ۳۱ شهریور۱۳۹۶، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی و سایر موارد اعلام کرده است.

علاوه بر این شرکت صنعتی آما از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت کرد تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۰۹:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۲۴تیر۱۳۹۸ در محل: تهران - کیلومتر ۱/۵ جاده مخصوص کرج - بین بیمه دوم و سوم - نبش ایستگاه مترو بیمه (کارخانه نوآوری آزادی) - پلاک ۳۱ برگزار می شود حضور یابند.

دستور جلسه مجمع این شرکت استماع گزارش هیات‌ مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به ۲۹اسفند۱۳۹۷، انتخاب اعضای هیات‌مدیره و سایر موارد است.

شرکت ذغالسنگ نگین طبس نیز طی اصلاحیه صادر شده اعلام کرد زمان مجمع عمومی عادی سالیانه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند۱۳۹۷ از تاریخ ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ به ۳۰ تیر۱۳۹۷ موکول شد. این مجمع در ساعت ۰۹:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۳۰تیر۱۳۹۸ در محل: اصفهان - خیابان هزارجریب - روبروی درب شرقی دانشگاه اصفهان - نبش کوچه چهارم برگزار می شود.

دستور جلسه این مجمع استماع گزارش هیات‌ مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به ۲۹اسفند۱۳۹۷، انتخاب اعضای هیات ‌مدیره و سایر موارد است.

عناوین برگزیده