تاریخ: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۹:۵۸
بازدید: ۱۹۷
کد خبر: ۴۲۰۲۰
سرویس خبر : انرژی
همسو با هدف اجرای مسئولیت‌های اجتماعی

پالایشگاه گاز ایلام 25 هزار مگاوات ساعت برق به شبکه سراسری تزریق می کند

می متالز - مدیرعامل پالایشگاه گاز ایلام در دیدار با مدیرعامل برق منطقه‌ای غرب کشور اعلام کرد که این پالایشگاه، امسال بیش از ۲۵ هزار مگاوات ساعت برق به شبکه سراسری تزریق می‌کند.
پالایشگاه گاز ایلام 25 هزار مگاوات ساعت برق به شبکه سراسری تزریق می کند

به گزارش می متالز، شهریار داری‌پور در دیدار با علی اسدی، مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای غرب کشور، گفت: به‌منظور کمک به تامین برق منطقه در فصل تابستان در راستای انجام مسئولیت‌های اجتماعی پیش‌بینی می‌شود این پالایشگاه بیش از ۲۵ هزارمگاوات ساعت برق به شبکه سراسری تزریق کند.

وی افزود: پالایشگاه گاز ایلام از 2 سال پیش، در راستای کمک به شبکه سراسری برق و جلوگیری از خاموشی در منطقه، اقدام به عقد قرارداد فروش برق با شرکت مدیریت شبکه برق ایران کرده است و در این مدت بیش از ۳۲ هزار مگاوات ساعت، انرژی الکتریکی به شبکه سراسری برق تزریق کرده و امسال نیز در فصل گرما و اوج مصرف همچون سال‌های گذشته انرژی الکتریکی به شبکه سراسری تحویل خواهد داد.

 

با کمک پالایشگاه گاز ایلام خاموشی را به حداقل می‌رسانیم

علی اسدی، مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای غرب کشور در این دیدار، با بیان اینکه در 2 سال گذشته پالایشگاه گاز ایلام در فصل تابستان کمک شایانی برای جلوگیری از خاموشی‌ها کرده است، گفت: امسال نیز تلاش می‌کنیم با کمک این پالایشگاه خاموشی‌های استان ایلام را به حداقل برسانیم.

وی با اشاره به اینکه کاهش میزان خاموشی استان نیازمند همکاری نیروگاه پالایشگاه گاز ایلام است، تصریح کرد: تامین برق مردم یک موضوع ملی است و در زمان اوج مصرف و فصل تابستان، به کمک و تلاش همه آحاد جامعه و ارگان‌های مختلف در راستای صرفه‌جویی و مصرف بهینه برق بستگی دارد به همین سبب از مجموعه پالایشگاه گاز ایلام با توجه به امکانات فنی موجود، تولید برق حداکثری را خواستار شده‌ایم.

عناوین برگزیده