تاریخ: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۰:۵۰
بازدید: ۱۳۱
کد خبر: ۴۲۰۳۶
سرویس خبر : انرژی

حفظ محیط زیست؛ اولویت صنعت پتروشیمی

می متالز - سرپرست مدیریت بهداشت، ایمنی و محیط زیست (اچ‌اس‌یی) شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: حفظ محیط زیست یکی از الزام‌های راهبردی و مهم مجتمع‌ها و طرح‌های پتروشیمی است.
حفظ محیط زیست؛ اولویت صنعت پتروشیمی

به گزارش می متالز، نشست گردهمایی رؤسای محیط زیست صنعت پتروشیمی امروز چهارشنبه (29 خردادماه) با حضور مسئولان محیط زیست شرکت‌های پتروشیمی، معاون محیط زیست اداره کل بهداشت، ایمنی و محیط زیست (اچ‌اس‌یی) وزارت نفت و کارشناسان سازمان حفاظت محیط زیست در شرکت ملی صنایع پتروشیمی برگزار شد.

علی عمادی، سرپرست مدیریت اچ‌اس‌یی شرکت ملی صنایع پتروشیمی در این نشست با اشاره به وجود نیروهای کارآمد و متخصص در بخش محیط زیست شرکت‌های پتروشیمی اظهار کرد: حفظ محیط زیست باید به‌طور جدی مورد توجه و سر لوحه همه فعالیت‌ها قرار گیرد و در این مسیر باید واحدهای اچ‌اس‌یی با جدیت به اینگونه فعالیت‌ها توجه کنند.

سرپرست مدیریت اچ‌اس‌یی شرکت ملی صنایع پتروشیمی افزود: بهترین راهبرد، برنامه محور بودن آن است زیرا برنامه‌ریزی‌های جامع و کلان محیط زیستی سبب بهبود این فعالیت‌ها خواهد شد و باید بر این نکته تاکید کرد که در چند سال اخیر از سوی شرکت ملی صنایع پتروشیمی برنامه‌های جامع و مختلفی برای صیانت از محیط زیست تعریف شده است.

عمادی ادامه داد: وزارت نفت، شرکت ملی صنایع پتروشیمی و نیز سازمان حفاظت محیط زیست از برنامه‌ها و اقدام‌های شرکت‌های پتروشیمی برای حفظ محیط زیست حمایت می‌کنند.

در این گردهمایی، پیرامون مسائل محیط زیستی صنعت پتروشیمی، اهداف و برنامه‌ها، برنامه مدیریت آلودگی هوا در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، سامانه مبادلات پسماند و پایش‌های محیط زیستی سازمان محیط زیست و همچنین استقرار مدیریت کربن در صنعت پتروشیمی بحث و گفت‌وگو شد.

عناوین برگزیده