تاریخ: ۰۱ تير ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۶:۴۳
بازدید: ۵۰۲
کد خبر: ۴۲۱۷۶
سرویس خبر : انرژی

برای اولین بار رکورد متمایزی در تولیدات شرکت فولاد اکسین ثبت شد

می متالز - در سومین ماه سال ۱۳۹۸ که توسط رهبر معظم انقلاب به نام «رونق تولید» مزین شده است برای نخستین بار با تولید ترکیبی سبدهای متنوع و بر اساس سفارش مشتری و متشکل از ورق های فولادی در گونه های ساختمانی، آلیاژی و ورق های مورد استفاده در خطوط لوله انتقال نفت و گاز با همدلی و هم افزایی کلیه کارکنان شرکت، رکورد تولید ۷۹۹۰۸ تن اسلب معادل ۷۳۸۲۰ تن محصول در خردادماه سال جاری به وقوع پیوست.
برای اولین بار رکورد متمایزی در تولیدات شرکت فولاد اکسین ثبت شد

به گزارش می متالز به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان، در پی استمرار روند رو به رشد تولیدات شرکت فولاد اکسین خوزستان از ابتدای سال ۱۳۹۸ و به دنبال تامین قطعات اضطراری خط تولید شاهد کاهش چشمگیر توقفات خط تولید و افزایش راندمان تولید بودیم که این برنامه ریزی منجر به ثبت رکورد تولید ۶۵۷۷۶ تن محصول در اردیبهشت ماه سال جاری که شامل سبد متنوع محصولات صادراتی، API، تجاری و محصولات ریزبار بوده است، بار دیگر با همت و یاری کلیه کارکنان صف، ستاد، پشتیبانی و تولیدی موفق به ثبت رکورد تولید ۷۹۹۰۸ تن اسلب معادل ۷۳۸۲۰ تن محصول در خردادماه شدند.
لازم به ذکر است از این میزان ۷۵ درصد ورق تجاری، ۲۰ درصد ورق API و مابقی ورق های صادراتی و با ارزش افزوده بالا می باشد. همچنین بیش از ۴۰ درصد از میزان تولید محصولات ریزبار بوده است که از این لحاظ در رکورد های سال های گذشته شاهد تولید محصولات ریزبار در تولید نبوده ایم.
بی شک دستیابی به این میزان تولید در ابتدای سال جاری حاصل تلاش کارکنان شرکت، اهتمام ویژه مدیرعامل و حمایت های ویژه هیات مدیره و سهامداران شرکت در صدور مجوزات لازم به منظور رشد و تعالی شرکت فولاد اکسین خوزستان می باشد.

عناوین برگزیده