تاریخ: ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۹:۴۸
بازدید: ۲۰۹
کد خبر: ۴۲۱۹۹
سرویس خبر : محیط زیست

حضورشرکتهای تابعه هلدینگ سیمانی شستا درهجدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست

می متالز - هجدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست باحضور ریاست سازمان حفاظت محیط زیست و مقامات عالی وزارت کشور، امورخارجه، نیرو، راه وشهرسازی و شهرداری تهران، ظهرشنبه درمحل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران افتتاح ‌شد.
حضورشرکتهای تابعه هلدینگ سیمانی شستا درهجدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست

به گزارش می متالز، هجدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست، در سالی که به نام رونق تولید مزین گشته است با هدف معرفی اهمیت و جایگاه موضوع محیط زیست و توسعه پایدار در تداوم و رونق تولید با حضور مجموعه های تولیدی-صنعتی و خدماتی، مراکز عالی -آموزشی و تحقیقاتی، شرکتهای دانش بنیان، استارت اپ ها، مجموعه های فرهنگی و گردشگری، سازمان های مردم نهاد و نمایندگان برخی کشورهای خارجی به مدت ۴ روز برگزار می شود.

بیش از ۶۰۰ شرکت و نهاد در قالب ۷ سالن در این نمایشگاه حضور دارند. در عین حال هر سالن به یک موضوع خاص اختصاص یافته و نهادها و شرکتهای مرتبط با آن موضوع در سالن حضور دارند.

در این نمایشگاه ۲۰ شرکت تابعه شرکت سرمایه گذاری سیمان تامین و هلدینگ فارس و خوزستان آخرین دستاوردهای حوزه زیست محیطی و مسئولیتهای اجتماعی را به معرض دید علاقمندان و متخصصان قرار داده اند.

رد پای آب، حیات وحش و تنوع زیستی، جنگل، سرزمین پایدار، هوای پاک، انرژی پاک و رد پای کربن و زمین پاک، شهر پایدار و جوامع پایدار از جمله موضوعاتی است که هر یک در سالن‌های مجزا موضوعات مختلفی را برای بازدیدکنندگان به نمایش خواهند گذاشت.

 

در اولین روز نمایشگاه آقایان مهندس هوشیاری مدیریت هلدینگ فارس و خوزستان، دکتر فرمانی معاون هلدینگ، مهندس شیخان دبیر انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان کشور  و مدیران عامل شرکتهای سیمانی ارومیه، صوفیان، خز ، زنجان و …. از غرفه واحد هلدینگ بازدید کردند.

هلدینگ سیمان تامین و فارس و خوزستان که در سال گذشته مفتخر به دریافت ۱۲نشان زرین و سیمین شرکتهای برتر کشور در حوزه محیط زیست و مسئولیتهای اجتماعی از سازمان محیط زیست شده است در این نمایشگاه  ۲۰شرکت خود شامل: سیمان ارومیه، فارس نو، خاش، بهبهان، صوفیان،  ساوه، خوزستان، آبیک، شاهرود، دورو ، بجنورد، قاین، زنجان، فارس، غرب، سیمان سفید نی ریز، سابر، گچ فارس، گرین که فعالیت‌های مرتبط با محیط زیست دارند را در سالن ۳۵نمایشگاه بین‌المللی تهران گرد آورده است.

 

 

اختتامیه نمایشگاه نیز عصر روز سه شنبه ۲۷ فروردین همراه با رونمائی از آهنگی با مضمون محیط زیستی با اجرای علیرضا افتخاری برگزار خواهد شد. تقدیر از فعالان محیط زیست، محیط بانان فعال، صنایع سبز و غرفه های برتر از دیگر برنامه‌های در مراسم اختتامیه است.

هجدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست که درفضایی به مساحتی بیش از ۱۰ هزار متر برگزار می‌شود ۲۷ فرودین ماه سال ۱۳۹۸ پس از  ۴ روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران بکار خود پایان می دهد.

 

عناوین برگزیده