تاریخ: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۳:۵۵
بازدید: ۱۸۶
کد خبر: ۴۲۲۷۹
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران بافق:

سنگ آهن بافق برای حفظ محیط زیست پیشگام شد

می متالز - مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران بافق گفت: تاکنون بیش از ۱۰ طرح زیست محیطی برای کنترل و نظارت بر عوارض محیط زیست اجرا شده است.
سنگ آهن بافق برای حفظ محیط زیست پیشگام شد

به گزارش می متالز، رضا فلاح مبارکه مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران بافق گفت:  بیش از ۱۰ طرح زیست محیطی برای کنترل و نظارت بر عوارض محیط زیست توسط این شرکت  اجرا شده و یا در مرحله ی اجراست.

فلاح افزود: توسعه فضای سبز و پارک‌ها، اجرای طرح فاضلاب شهری، مدیریت پسماند‌ها، افتتاح آزمایشگاه تحصصی سنجش آلایندگی و احداث ایستگاه سنجش آلایندگی و رسیدگی به مسئولیت‌های اجتماعی از جمله مهمترین این طرح هاست.

مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران بافق ادامه داد: برای اجرای این طرح‌ها در مجموع بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار در طی چندین سال تخصیص یافته است که برخی از آن به اتمام رسیده و برخی نیز پیشرفت‌های ۵۰ درصد تا ۸۰ درصد را دارد و تا دوسال آینده به بهره برداری می‌رسد.

فلاح خاطر نشان کرد: حضور در نمایشگاه‌های بین المللی محیط زیست با هدف ارائه دستاورد‌های زیست محیطی و بهره گیری از اندیشه و افکار پژوهشگران حوزه محیط زیست از دیگر اقدامات سنگ آهن مرکزی در زمینه کنترل آلایندگی‌های صنعتی و حفظ محیط زیست است.

مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران بافق با بیان اینکه صنعت و محیط زیست اصلی‌ترین محور‌های توسعه پایدار جامعه هستند گفت: ایجاد تعادل بین اقتصاد، اجتماع و محیط زیست برای تحقق این توسعه ضروری است.

وی بیان داشت: مدیران شرکت سنگ آهن مرکزی ایران نیز در این میان دغدغد های خود را در زمینه کنترل آلایندگی‌ها و توجه به محیط زیست اجرایی کرده اند.

عناوین برگزیده