تاریخ: ۰۲ تير ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۰:۲۹
بازدید: ۲۵۴
کد خبر: ۴۲۴۲۲

بررسی مباحث حمل‌ونقل شهری در اتوبوسرانی

می متالز - موضوع حائز اهمیت و مرتبط عنوان شده در جلسه هماهنگی با پلیس راهور، مربوط به ورود سواری‌ها و موتورسیکلت‌ها و افرادی که به طور غیر مجاز در خطوط ویژه تردد دارند بود که مشکلاتی را برای تردد اتوبوس‌های BRT به وجود اورده است.
بررسی مباحث حمل‌ونقل شهری در اتوبوسرانی

به گزارش می متالز، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران در تشریح جلسه برگزار شده نشست اخیر هماهنگی با پلیس راهور که با حضور  محسن پورسید آقایی معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران و سردار محمدرضا مهماندار رئیس پلیس راهور تهران برگزارشد، گفت: جلسات هماهنگی با پلیس راهور تهران هر چند وقت یک‌بار در سازمان‌های مختلف تشکیل می‌شود که، جلسه امروز  نیز این جلسه به میزبانی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران برگزار شد.

 پیمان سنندجی اظهار کرد: موضوع حائز اهمیت و مرتبط عنوان شده در جلسه هماهنگی با پلیس راهور، مربوط به ورود سواری‌ها و موتورسیکلت‌ها و افرادی که به طور غیر مجاز در خطوط ویژه تردد دارند بود که مشکلاتی را برای تردد اتوبوس‌های BRT به وجود آورده است.

وی در ادامه سخنان خور موضوع ورود خودروها و موتورسیکلت‌ها به خطوط ویژه را یکی از مشکلات جدی در این بخش دانست و افزود: خدمت‌رسانی در تمامی خطوط BRT، متاسفانه به دلیل ورود خودروهای شخصی و موتورسیکلت‌ها را با مشکلات جدی روبه‌رو کرده و تعلل در این بخش از حمل و نقل را باعث شده است.

سنندجی با تاکید بر این‌که در جلسه برگزار شده مقرر شد تا در این خصوص کار کارشناسی صورت بگیرد، ابراز داشت: تصمیم بر آن شد تا ورود و خروج به خطوط BRT، به طور مکانیز کنترل شود. سایر موضوعات مطرح شده نیز مربوط به شهر تهران و مباحث ترافیکی بود که بر روی هریک از موارد تبادل نظر انجام شد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران به این نکته نیز اشاره داشت که، دوربین‌های ترافیکی، ورود به پایانه‌های تاکسیرانی و تقریبا همه موضوعات مشترک بین پلیس راهور در این جلسه به بحث گذاشته شد.

منبع: تین نیوز
عناوین برگزیده