تاریخ: ۰۲ تير ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۲:۵۶
بازدید: ۳۳۲
کد خبر: ۴۲۴۷۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

زمان عرضه بلوک گروه مدیریت سرمایه گذاری امید «وامید»

می متالز - مدیرعامل بانک سپه از زمان عرضه بلوک ۵۱ درصدی سهام سرمایه‌گذاری امید در هفته آینده از طریق بورس تهران خبر داد.
زمان عرضه بلوک گروه مدیریت سرمایه گذاری امید «وامید»

به گزارش می متالز، محمدکاظم چقازردی در مراسم معارفه عضو جدید هیات‌مدیره بانک گفت: اراده توام با برنامه برای واگذاری شرکت گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید در بانک سپه وجود دارد. در ماه های پایانی سال گذشته بانک سپه اقدام به عرضه کلیه سهام در سرمایه‌گذاری امید کرد که به دلایل مختلف ازجمله فقدان خریدار بالقوه برای خرید تمام سهام، برنامه واگذاری عملیاتی نشد.

به گفته وی در ادامه در ماه‌های ابتدایی سال جاری با تصویب هیات‌مدیره، مجدداً فروش سهام بانک در دستور کار قرار گرفت لیکن به دلیل اتمام زمان قانونی ارزش‌گذاری سهام امید، مقرر شد پس از ارزش‌گذاری به روز سهام، بانک با توجه به ابلاغیه جدید وزارت اقتصاد و اختیارات مندرج در ابلاغیه، اقدام به عرضه 51 درصد سهام در سرمایه‌گذاری امید کند که پس از دریافت ابلاغیه در هفته آینده از طریق بورس عرضه خواهد شد.

چقازردی به روند کلی فرآیند ادغام بانک‌های وابسته به نیروهای مسلح در بانک سپه اشاره کرد و گفت: با پشتیبانی ستاد کل نیروهای مسلح، بانک مرکزی، وزارت اقتصاد و مدیران بانک‌های ادغامی فرایند عملیاتی و اجرایی ادغام به نحو مناسبی در حال انجام است.

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده