تاریخ: ۰۳ تير ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۸:۴۰
بازدید: ۱۹۱
کد خبر: ۴۲۶۲۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
با انتشار اطلاعیه ای صورت گرفت؛

دعوت سهامداران دو شرکت بورسی به سه مجمع عمومی

می متالز - شرکت‌ تولید مواد اولیه دارویی البرز بالک سهامداران خود را به مجمع عمومی عادی سالیانه برای سال (دوره) مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ دعوت کرد. همچنین سهامداران شرکت یاد شده و شرکت یاد شده و شرکت سیمان خوزستان جهت تصمیم‌گیری در خصوص افزایش سرمایه به مجمعه عمومی به طور فوق العاده دعوت شدند.
دعوت سهامداران دو شرکت بورسی به سه مجمع عمومی

به گزارش می متالز، سهامداران شرکت تولید مواد اولیه دارویی البرز بالک جهت تصمیم گیری در خصوص استماع گزارش هیئت‌ مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۷، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب روزنامه کثیرالانتشار، انتخاب اعضای هیئت‌مدیره، تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیئت مدیره و تعیین پاداش هیئت مدیره به مجمع دعوت شدند.

سهامداران "دبالک" می‌توانند جهت شرکت در مجمع عمومی این شرکت با دستور جلسه فوق و دستور جلسه افزایش سرمایه که در ساعات ۹ و ۱۰ روز پنجشنبه، ۱۳ تیر ماه سال جاری در محل تهران خیابان جمهوری اسلامی، تقاطع پل حافظ، بازار چارسو، طبقه ۷، سالن شماره یک برگزار می‌شود، گرد هم آیند.

 

دعوت سهامداران "سخوز" جهت تصیم گیری در خصوص افزایش سرمایه

سهامداران شرکت سیمان خوزستان نیز جهت گیری در خصوص افزایش سرمایه به مجمع عمومی فوق العاده دعوت شدند.

سهامداران "سخوز" می‌توانند جهت شرکت در این مجمع که در ساعت ۱۵ روز یکشنبه، ۱۶ تیر ماه سال جاری در محل سالن آمفی تئاتر مجموعه فرهنگی و ورزشی تلاش به آدرس تهران، خیابان ولیعصر، پائین‌‎تر از پارک وی برگزار می‌شود، گرد هم آیند.

عناوین برگزیده