تاریخ: ۰۴ تير ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۱:۵۷
بازدید: ۲۲۵
کد خبر: ۴۲۷۲۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
در دو نسخه چاپی و الکترونیکی؛

بیستمین شماره دو ماهنامه پیام اقتصادی بورس کالا منتشر شد

می متالز - بیستمین شماره دوماهنامه پیام اقتصادی بورس کالا در دو نسخه چاپی و الکترونیکی منتشر شد که نسخه الکترونیک آن در سایت رسمی شرکت بورس کالای ایران و پایگاه اطلاع رسانی کالاخبر قرار گرفت.
بیستمین شماره دو ماهنامه پیام اقتصادی بورس کالا منتشر شد

به گزارش می متالز، در این شماره از نشریه اله ویردی رجایی سلماسی نخستین دبیر کل سازمان کارگزاران بورس اوراق بهادار تهران، طی یادداشتی سهامداران وفادار را سرمایه اجتماعی خوانده و حسین عبده تبریزی نیز در یادداشتی با همین مضمون این گروه از مالکان شرکت را به عنوان سرقفلی مهمی برای مدیران شرکت دانسته است.

مصطفی حقیقی مهمانداری عضو شورای عالی بورس نیز در یادداشت خود، سهامداران را بزرگترین سرمایه یک شرکت خطاب کرده است.

در صفحات بعدی این شماره از دوماهنامه، بورس کالا را از نگاه مسئولان، نمایندگان مجلس، نمایندگانی از بخش خصوصی و نیز مدیران صنایع بررسی کرده ایم.

در گزارش بعدی، وقایع نگاری سهام شرکت بورس کالای ایران از پذیره نویسی تاکنون را با تیتر «سهامداران وفادار» می خوانید.

حقوق سهامدار و کاهش ریسک سهامداران بورس کالا نیز عنوان گزارش های دیگری است که در این نشریه آمده است.

در ادامه طی گزارشی با عنوان «رالی تالار صنعتی و پتروشیمی» نگاهی به آمار معاملات دوماهه سال ۱۳۹۸ می اندازیم.

در این شماره از نشریه پیام اقتصادی بورس کالا با بررسی کارنامه سال ۹۷، درباره ثبت ۱۰ رکورد تاریخی و جزییات آن بیشتر می خوانیم.

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان نیز طی گفتگویی این بورس را نماد شفافیت در اقتصاد ایران یاد می کند.

دو عضو هیات مدیره بورس کالای ایران طی گفتگوهای جداگانه از برنامه ویژه برای توسعه بازار کشاورزی سخن گفته و از این بازار به عنوان تابلوی ورود ممنون در مقابل رانت نام برده اند.

گزارش بعدی به موافقت کمیسیون اقتصاد هیات دولت برای عرضه ذرت و جو کل کشور در بورس کالا پرداخته و در مطلب بعدی روند معاملات را از دادوستد سنتی تا معاملات الکترونیک پیگیری کرده ایم.

مدیرعامل تامین سرمایه نوین نقش بورس کالا را در رونق تولید را بررسی کرده و از جذب نقدینگی به بخش تولید و سهولت تامین مالی به نسبت سیستم بانکی به کمک بورس سخن گفته است.

تقویم آموزشی تابستان ۹۸ نیز پایان بخش بیستمین شماره از دوماهنامه پیام اقتصادی بورس کالا است که فایل کامل نسخه الکترونیک آن را می توانید از آدرس ذیل دریافت کنید.

http://www.imereport.ir/d/2019/06/25/0/15122.pdf

عناوین برگزیده