تاریخ: ۰۴ تير ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۵:۳۱
بازدید: ۱۲۸
کد خبر: ۴۲۷۵۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
در ۱۲ ماه رخ داد:

رشد ۱.۴۸ هزارمیلیارد ریالی پرتفوی «خگستر»

می متالز - شرکت گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو در صورت های مالی ۱۲ ماهه اعلام کرده است که پرتفوق بورسی این شرکت با رشد یک هزار و ۴۸۵ میلیارد و ۷۳ میلیون ریالی همراه شده است.
رشد ۱.۴۸ هزارمیلیارد ریالی پرتفوی «خگستر»

به گزارش می متالز، شرکت گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو در اطلاعات و صورت های مالی ۱۲ ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۷، سود هرسهم را ۱۴۶ ریال اعلام کرده است که در مقایسه با عملکرد سال ۱۳۹۶ با افت ۵۹ درصدی مواجه شده است.

این شرکت سود عملیاتی این دوره را ۱۱۶ میلیارد ریال، سود خالص را ۲۱۸ میلیارد ریال و سود انباشته پایان دوره را ۵ هزار و ۸۴۴ میلیارد و ۸۰۱ میلیون ریال اعلام کرد.

در صورت وضعیت پرتفوی سهام شرکت های پذیرفته شده در بورس «خگستر» اعلام شده است که بهای تمام شده با افزایش ۲۱ میلیارد و ۲۳۶ میلیون ریالی به دو هزار و ۹۵۹ میلیارد و ۸۲۴ میلیون ریال رسیده است. همچنین ارزش بازار پرتفوق بورسی با رشد ۴۶۴ میلیارد و ۸۵۹ میلیون ریالی به مبلغ ۴ هزار و ۴۴۴ میلیارد و ۸۹۷ میلیون ریال رسید.

گفتنی است؛ پرتفوی بورسی این شرکت با رشد یک هزار و  ۴۸۵ میلیارد و ۷۳ میلیون ریال همراه شده است.

در این دوره مالی «خگستر» ارزش سهام خریداری شده در بورس را ۷۶ میلیارد و دو میلیون ریال و سهام واگذار شده در بورس را ۵۶ میلیارد و ۵۱۴ میلیون ریال اعلام کرده است که سود این واگذاری را یک میلیارد و ۷۴۸ میلیون ریال اعلام کرده است.

عناوین برگزیده