تاریخ: ۰۴ تير ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۶:۴۶
بازدید: ۲۱۳
کد خبر: ۴۲۷۸۵
سرویس خبر : زمین شناسی
مدیرعامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران در آستانه روز صنعت و معدن اعلام کرد:

رشد اکتشاف ایمپاسکو به مرز 50 درصد رسید

می متالز - مدیرعامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران (ایمپاسکو) گفت: حوزه اکتشاف این شرکت در سال 97 توسعه پیدا کرد و با رشد نزدیک به 50درصدی همراه شد.
رشد اکتشاف ایمپاسکو به مرز 50 درصد رسید

به گزارش می متالز، وجیه‌اله جعفری که به مناسبت روز صنعت و معدن سخن می گفت، ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: میزان حفاری های اکتشافی شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران طی سال 97 بیش از 51 هزار و 786 متر بود که نسبت به رقم مدت مشابه سال ماقبل (34 هزار و 856 متر)، 49 درصد رشد داشت.

وی افزود: طی این مدت، 32 هزار و 300 متر در بخش پلی متال، 37 هزار و 600 متر در بخش سنگ آهن و 6 هزار متر در بخش زغال سنگ حفاری انجام شد.

مدیرعامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران تصریح کرد: این شرکت در سال 96، 10 فقره پروانه اکتشاف و 5 فقره گواهی کشف و درسال 97، حدود 11 فقره پروانه اکتشاف و 3 فقره گواهی کشف دریافت کرد. افزون بر این، در بحث برون سپاری 11 پروانه اکتشاف به بخش خصوصی تحویل شد.

وی ادامه داد: این شرکت در سال جاری نیز فعالیت های اکتشافی بسیاری در دست اجرا دارد و در این راستا پهنه های اکتشافی را تعریف کرده و تلاش داریم تعداد پروانه اکتشاف را به مراحل تکمیلی برسانیم.

منبع: ایمیدرو
عناوین برگزیده