تاریخ: ۱۲ تير ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۳:۳۲
بازدید: ۱۷۹
کد خبر: ۴۳۳۴۶
در بازدید مسئولان استان فارس از غرفه ذوب آهن اصفهان عنوان شد:

مقاوم‌سازی زیرساخت‌های حمل و نقل با محصولات ذوب‌ آهن اصفهان

می متالز - دکتر علی اکبری نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی در بازدید از غرفه ذوب آهن اصفهان در محل نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان گفت: ذوب‌آهن اصفهان مادر صنعت کشور و نقطه‌ی شروعی برای کشور در عرصه صنعت بوده و اکنون نیز به عنوان تکیه‌گاه صنایع قدیمی و نوپای صنعتی شناخته می‌شود.
مقاوم‌سازی زیرساخت‌های حمل و نقل با محصولات ذوب‌ آهن اصفهان

به گزارش می متالز، وی سازندگی کشور را نتیجه‌ی حمایت از تولیدات داخلی عنوان کرد و افزود: با وجود توانمندی و ظرفیت‌های ذوب‌ آهن اصفهان به عنوان مادر صنعت کشور باید علاوه بر بازار داخلی، بازارهای تشنه‌ی پیرامون و کشورهای همسایه را تامین کند که این امر نیازمند به برنامه‌ریزی بلندمدت و پایدار است.
وی در پایان خود را نیز فرزند ذوب‌ آهن اصفهان دانست و خاطراتی از دوران خدمت مقدس سربازی و کار در مجتمع عظیم ذوب‌ آهن اصفهان را بیان نمود.
همچنین دکتر رضایی معاون عمرانی استانداری فارس نیز در بازدید از غرفه ذوب‌آهن اصفهان و آشنایی با محصولات این شرکت گفت: محصولات این مجتمع عظیم صنعتی دارای کیفیت و استاندار بالای جهانی ا‌ست که با توجه به وجود این توانمندی‌ها و تنوع تولید، می‌توانیم از واردات محصول مشابه بی‌نیاز شویم.
وی با اشاره به مقاومت میلگردها در برابر زلزله و جایگزین کردن تیرآهن H۳۰ به جای تیرورق افزود: ما می‌توانیم با استفاده از محصولات با کیفیت ذوب‌آهن اصفهان ساختمان‌سازی و زیرساخت‌های حمل‌ ونقل کشور را مقاوم‌سازی کنیم.

عناوین برگزیده